IT Help Desk Team Leader
Elan № 22009
Müraciət linki
Müraciət linki
06 Yanvar
Elan tarixi
10 Fevral
Bitmə tarixi
739
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Təsvir:
- Supervise and mentor the technical support team, ensuring effective performance and professional development.
- Allocate tasks and responsibilities, ensure and monitor coverage and timely resolution of support requests in ranges SLA.
- Provide training to team members on technical and customer service skills.
- Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions.
- Act as an escalation point for complex technical issues, providing resolution or coordinating with other IT departments as needed.
- Ensure compliance with the bank’s IT security policies, procedures, and regulatory requirements.
- Ensure accurate documentation of technical issues, resolutions, and processes and Identify and suggest possible improvements on procedures.
- Establish and maintain a knowledge base for common issues, resolutions, and troubleshooting guides and keep it actual.
- Monitor and ensure compliance with agreed service level agreements (SLAs) and key performance indicators (KPIs).
- Manage step by step the user problem-solving process.
- Manage and Follow-up update customer request status.
- Prepare regular reports on team performance, ticket resolution, and key metrics
Tələblər:
- Proven experience as a help desk technician or other customer support role.
- Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products.
- Ability to diagnose and resolve basic technical issues.
- Proficiency in English, Azerbaijani and Russian.
- Excellent communication skills.
- Customer-oriented and calm personality.
- Punctuality and responsibility.
- More than 2 years of experience in this position.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Pərakəndə kreditlərin monitorinqi şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi (SQL/Data)
Kapital Bank
Modelling risk specialist (Data Scientist)
AccessBank
QA engineer (Keyfiyyətə nəzarət üzrə mühəndis)
Kontakt Home
QA tester
APEX Web solutions
Senior QA Engineer - Payments Tribe
Kapital Bank
IT Biznes analitik - Ödənişlər sahəsi
Kapital Bank
Məhsul sahibi (Rəqəmsal)
Rabitabank OJSC
Senior IT Business Analyst (Retail Risk Technologies)
Kapital Bank
Sistem analitiki ( İT biznes analitik)
Bank Respublika ASC
İT departamenti, Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik)
Express Bank
Business Analyst - intern
Kapital Bank
Satışın təhlili və tədbirləri üzrə Mütəxəssis / Aparıcı mütəxəssis / Baş mütəxəssis
Unibank ASC
React developer
Bank Respublika ASC
Kiber hücumların simulyasiyası üzrə mütəxəssis
Unibank ASC
Data analitika üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Reklam və marketinq şöbəsi)
Express Bank
IT Business Analyst
Afea Group
Elan № 22009
Müraciət linki
Müraciət linki
06 Yanvar
Elan tarixi
10 Fevral
Bitmə tarixi
739
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.