Bakı
İT mütəxəssisi / məsləhətçi
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
26 oktyabr 2020
25 noyabr 2020
Vəzifə öhdəlikləri:
• Proqram təchizatının təhlili və biznes tələblərin tədqiqi;
• Reallaşmış məhsulların test prosesinin planlaşdırılması. Test-keyslərin bazasının yazılması və yaradılması (test ssenariləri);
• Hazır məhsulda/Sistemdə səhvlərin mövcudluğunun aşkarlanması və tələblərə əsasən uyğunlaşdırılması;
• Proqramlaşdırılmış məhsulların test prosesinin eləcə də onun nəticələrinin yazılı təsviri (sənədləşmə); Məhsulun test nəticələrinin təhlili, həmçinin səhvlərin eyniləşdirilməsi və onların treking sistemində qeydiyyatı;
• Qeydiyyatlaşdırılmış səhvlərin düzəlişlərinin mövcudluğunun trekinq sistemində monitorinqi.
• Ali təhsil;
• Sistemdə/məhsulda olan çatışmamazlıqların konstruktiv tənqid bacarığı;
• Sistemdə nöqsanların aşkarlanması bacarığı;
• Proqram təminatlarının test edilməsi üzrə təcrübə;
• Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus, İngilis (yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı);
• MS-Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint, Visio) proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı;
• Analitik düşüncə;
• Detallara diqqətlilik;
• Yeni texnologiyaların öyrənilməsi və sınamaq həvəsi;
• Məhsuliyyətli və rutin işin aparılması bacarığı.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını 1 Noyabr 2020-ci il (daxil olmaqla) tarixindən gec olmayaraq cv@accessbank.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.