İT Texniki Dəstək Mütəxəssisi (Helpdesk)

İT Texniki Dəstək Mütəxəssisi (Helpdesk)

AccessBank

Vaxtı bitmiş

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. İT Texniki Dəstək Mütəxəssisi (Helpdesk) vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 20458

İT Texniki Dəstək Mütəxəssisi (Helpdesk) vakansiyaları

İT Texniki Dəstək Mütəxəssisi (Helpdesk) vakansiyaları

17 Oktyabr

Elan tarixi

21 Noyabr

Bitmə tarixi

1871

Baxılıb

İş məlumatları

İş barədə məlumat

 

Təsvir:

  • Telefon və ya e-poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən müştərilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək;
  • Diaqnostik üsulları və əlaqədar sualları istifadə edərək uzaqdan problemləri həll etmək;
  • Problemə və istifadəçilər tərəfindən verilən məlumatlara əsaslanan optimal bir həll tapmaq;
  • Problemin həlli prosesi ilə addım-addım müştərini məlumatlandırmaq;
  • İKT xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək;
  • Jurnalda hadisələri və problemləri və onların həllini qeyd etmək;
  • Sorğunun statusunun icrasını izləmək;
  • İstifadəçilərdən daxil olan rəyləri və təklifləri müvafiq komanda üzvlərinə yönəltmək;
  • Proseduraların inkişafına dair təkliflər irəli sürmək.

 

Tələblər:

  • İstifadəçilərə texniki yardım rolunda və ya digər müştəri xidməti işində təcrübə;
  • Kompüter sistemləri, mobil qurğular və digər texniki məhsulların yaxşı anlaşılması;
  • Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı;
  • İngilis, Azərbaycan və Rus dillərini bilməsi;
  • Əla ünsiyyət bacarıqları.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 20458

İT Texniki Dəstək Mütəxəssisi (Helpdesk) vakansiyaları

İT Texniki Dəstək Mütəxəssisi (Helpdesk) vakansiyaları

17 Oktyabr

Elan tarixi

21 Noyabr

Bitmə tarixi

1871

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"