İT Texniki Dəstək Mütəxəssisi (Helpdesk)

İT Texniki Dəstək Mütəxəssisi (Helpdesk)

AccessBank

Elan № 20458

Müraciət linki

Müraciət linki

17 Oktyabr

Elan tarixi

21 Noyabr

Bitmə tarixi

1702

Baxılıb

İş məlumatları

İş barədə məlumat

 

Təsvir:

  • Telefon və ya e-poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən müştərilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək;
  • Diaqnostik üsulları və əlaqədar sualları istifadə edərək uzaqdan problemləri həll etmək;
  • Problemə və istifadəçilər tərəfindən verilən məlumatlara əsaslanan optimal bir həll tapmaq;
  • Problemin həlli prosesi ilə addım-addım müştərini məlumatlandırmaq;
  • İKT xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək;
  • Jurnalda hadisələri və problemləri və onların həllini qeyd etmək;
  • Sorğunun statusunun icrasını izləmək;
  • İstifadəçilərdən daxil olan rəyləri və təklifləri müvafiq komanda üzvlərinə yönəltmək;
  • Proseduraların inkişafına dair təkliflər irəli sürmək.

 

Tələblər:

  • İstifadəçilərə texniki yardım rolunda və ya digər müştəri xidməti işində təcrübə;
  • Kompüter sistemləri, mobil qurğular və digər texniki məhsulların yaxşı anlaşılması;
  • Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı;
  • İngilis, Azərbaycan və Rus dillərini bilməsi;
  • Əla ünsiyyət bacarıqları.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 20458

Müraciət linki

Müraciət linki

17 Oktyabr

Elan tarixi

21 Noyabr

Bitmə tarixi

1702

Baxılıb

Premium et
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin aktivlik müddətinin sonunadək orada qalacaq.

XİDMƏTİN MÜDDƏTİNİ SEÇİN

Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasınısayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.

Elanın irəli çəkilməsi

Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasınısayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"