Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. İT xidmətləri üzrə baş mütəxəssis vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 13966
İT xidmətləri üzrə baş mütəxəssis vakansiyaları
İT xidmətləri üzrə baş mütəxəssis vakansiyaları
07 İyul 2023
Elan tarixi
06 Avqust 2023
Bitmə tarixi
1263
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
- İnsidentlərin idarə edilməsi üçün 1-ci səviyyəli yardımın göstərilməsi və son-istifadəçi avadanlıqları, periferiya qurğuları, proqram təminatı və tətbiqlərlə bağlı son istifadəçi və müştərilərin sorğularının həyata keçirilməsi;
- Müvafiq bilet sistemində qeydə alınmış İT Dəstək Xidməti problemləri ilə bağlı daxil olan sorğulara nəzarət etmək və operativ cavab vermək;
- Təsdiq edilmiş proqram buraxılışlarına uyğun olaraq təkmilləşdirmələr və konfiqurasiya da daxil olmaqla, müştəri hesablama resursları saxlamaq;
- Təsdiq edilmiş proqram təminatı siyahısına, xüsusi təşkilati ehtiyaclara və biznes proseslərinə uyğun olaraq müştərilərin təşkilatlarına yeni istifadəçilərin daxil olmasına köməklik etmək;
- Aktivləri İdarəetmə sistemlərində bütün avadanlıqların, proqram təminatının, lisenziyaların və abunəliklərin davamlı olaraq yenilənməsi və ən son inventarının saxlanılması;
- Təlimatlara uyğun olaraq təsirin azaldılması və bərpa fəaliyyətlərinə köməklik göstərmək;
- NOC tərəfindən bağlanan əsas işlər üzrə İnsident Sonrası Təhlildə iştirak etmək
- Ümumi şəbəkə problemlərini ayırmaq və diaqnostika etmək üçün şəbəkə problemlərini aşkar etmək;
- İdarə olunan xidmətlərlə bağlı texniki yardım üçün telefon və digər elektron vasitələrlə daxil olan sorğulara cavab vermək;
- İnsident idarəetməsi ilə bağlı sorğulara vaxtında (sənədləşdirilmiş xidmət səviyyəsi haqqında müqavilələr çərçivəsində) cavab vermək və onların yerinə yetirilməsini tələb etmək;
- Məlumatların daxili şəkildə və müştərilərə effektiv şəkildə ötürülməsi üçün fəaliyyətləri “PAŞA Technology ticket system”-ində müvafiq sorğuları sənədləşdirmək;
- Müştərilərin idarə olunan cihazları vasitəsilə şəbəkə və ya bulud resurslarına çıxışı ilə bağlı ehtiyac və suallarına cavab vermək;
- Müəyyən edilmiş siyasət, prosedur və təhlükəsizlik praktikalarına əməl etmək;
- Problemləri müstəqil həll etmək və eskalasiya prosedurlarını başa düşmək;
- Proses və siyasətlərə davamlı yardım və uyğunluğun təmin edilməsi: İTİL (İnformasiya Texnologiyaları İnfrastrukturu Kitabxanası), problemlərin idarə olunması, texniki dəstək xidmətinin idarə olunması, dəyişikliklərin idarə olunması, əməliyyatların monitorinqi və fəaliyyətin məruzə edilməsi;
- Əməliyyatların səmərəliliyi, tapşırıqlar və layihələri müzakirə etmək üçün tərəfdaşlarla müntəzəm rəsmi görüşlərdə iştirak etmək;
- Təkrarlanan insidentlərin, problemlərin və çatdırılmayan layihə mərhələlərinin xidmət şöbəsinin rəhbərinə/İnfrastruktur rəhbərinə məruzə edilməsi;
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
Təhsil:
- Texniki sahədə ali təhsil.
- Mühəndislik və ya kimi texniki sahələr üzrə dərəcəyə üstünlük verilir.
Təcrübə və bacarıqlar:
- Texniki Dəstək və ya bənzər vəzifədə minimum 2 il təcrübə.
- İnsanlarla ünsiyyət qurmağa meylli, ünsiyyətcil.
- Baza şəbəkə diaqnostikası bacarıqları.
- Baza Linux CLI bacarıqları.
- Baza Windows Əməliyyat Sistemi bacarıqları.
- Məşğul komandada yaxşı işləmək, tez öyrənmək və bir çox məsələlərin öhdəsindən gəlmək bacarığı.
- Güclü analitik bacarıqlar və müxtəlif mənbələrdən məlumat toplama və şərh etmə bacarığı.
- Qüsurları qiymətləndirmək, prioritetləşdirmək, müvafiq olaraq cavab vermək və ya eskalasiya etmək bacarığı.
- Biliyini artırmaq və özünü inkişaf etdirmək təşəbbüsü.
- Gündəlik əməliyyatlarda dürüst olmaq: hər zaman düzgün addımları düzgün yollarla atmaq
- Əməliyyat keyfiyyətini dəstəkləmək.
- Təşkilat daxilində həmkarlar və təchizatçılar/ortaqlar arasında yaxın əməkdaşlıq prinsiplərini dəstəkləmək.
Kompüter Bilikləri:
- Microsoft Windows OS, MAC OS, Linux (üstünlük kimi) əməliyyat sistemlərində işləmə bacarığı
- MS Office proqramları and Microsoft Bulud məhsulları və abunəlikləri illə işləmə bacarığı
- Data Mərkəz mühitində və Tier standartları barədə biliklər üstünlükdür
- Bulud modelləri və Bulud məlumat təhlükəsizliyi barədə biliklər üstünlükdür
Dil bilikləri:
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilində sərbəst ünsiyyət qurmaq.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Sumqayıt KOB ofisi və Rəqəmsal filialının Kiçik və Orta Biznes Kreditləri Şöbəsində Satış üzrə Menecer
ATB Bank
Kart mərkəzinin fəaliyyətinə dair assistent
ABB
"Şəki" filialının Kredit şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
Mikro kreditlər üzrə böyük mütəxəssis (Əhmədli, Yasamal, Neftçilər, Qaradağ filialları)
Express Bank
Mikro kreditlər üzrə böyük mütəxəssis (Xaçmaz, Bərdə, Mingəçevir filialları)
Express Bank
(Salyan filialı) Kredit və qeyri kredit əməliyyatları şöbəsi / Kredit inzibatçısı
Yelo Bank
Mikro kreditlər üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Əhmədli, Yasamal, Neftçilər, Qaradağ filialları)
Express Bank
Aparatın işinin təşkili və icrasına nəzarət şöbəsinin kiçik mütəxəssisi / mütəxəssisi
Kontakt Home
"Sumqayıt" filialının kiçik və orta biznes üzrə üzrə müştəri təmsilçisi
Xalq Bank
"Şəmkir" filialının Kredit şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
“Qusar” filialının Kredit şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
"Cəlilabad" filialının Kredit şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
"Yevlax" filialının Kredit şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
"Yevlax" filialının Müştəri xidməti şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
"Qazax" filialının Kredit şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
Əməliyyatlar üzrə mütəxəssis (Naxçıvan-Çatdırılma xidmətləri üzrə)
Kontakt Home
Elan № 13966
İT xidmətləri üzrə baş mütəxəssis vakansiyaları
İT xidmətləri üzrə baş mütəxəssis vakansiyaları
07 İyul 2023
Elan tarixi
06 Avqust 2023
Bitmə tarixi
1263
Baxılıb