Bakı
Heyətin idarəolunması
400 - 450 AZN
Tam-ştat
Ali
04 yanvar 2021
03 fevral 2021
Vəzifə öhdəlikləri:
- Əmək məcəlləsini bilməli;
- Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişlərin daxil edilməsi;
- İşçilərin şəxsi işlərinin qaydaya salınmasına və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatının aparılması;
- Əmək kitabçalarının qeydiyyatının aparılması;
- Məzuniyyət və Ezamiyyətlərin sənədləşdirilməsi;
- Əmək haqqı kartlarının sifariş edilməsi;
- Sığorta Şirkətləri ilə müqavilənin bağlanmasına nəzarət;
- Şirkətlərə (görülən iş ilə bağlı) aylıq hesabatların verilməsi.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: 1-5 günlər, 09:00-dan 18:00-dək, 6-cı gün 09:00-dan 13:00-dək
- Əmək haqqı 400-450 AZN
- Microsoft Office proqramları (WORD, EXCEL, OUTLOOK);
- Rus dili biliyi (İngilis dili arzuolunan)
- Ünsiyyətcil, məsuliyyətli və komandada işləmək bacarığı;
- Sürətli işləmə bacarığı;
- Kritik vəziyyətdən çıxış yolu tapma bacarığı;
- İşgüzar etiket qaydalarına riayət etmək;
- İşçi heyəti ilə düzgün münasibətdə olmaq.
Bütün kriteriyalara cavab verən şəxslər CV-lərini Kadrlar üzrə mütəxəssis başlığı ilə office@bakubusinessconsulting.com e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.