- Xarici və daxili müştərilərdən daxil olan zənglərə 7/24 iş qrafika əsasən cavab verilməsi, Müştəriləri Bankın xidmətləri, məhsulları və tarifləri barədə prosedurlara əsasən məlumatlandırılıması
- KOS Müştərilərdən daxil olan zənglərinin vaxtında və keyfiyyətli cavablandırması
- Daxil olan zənglərinin və sorğuların əsasında Bankda istifadə olunan müxtəlif proqram təminatları vasitəsilə əməliyyatların icra edilməsi
- Şikayət və təkliflər ilə iş: qeydiyyat , monitoring və müştərilərə cavabların təqdim edilməsi
- Bankın bütün strukturlarına dəstəyin göstərilməsi ( daxil olan sorğularının araşdırılması , gedən zənglər, sorğular )
- Internet bank əməliyyatlarında, Online cari hesabın açılmasında , Əmək haqqı və online əmək haqqı kartları üzrə müştərilərə dəstəyin göstərilməsi.Hesab üzrə qalıq, sərəncam və ödəniş statusları üzrə araşdırmaların aparılması, məktubların yazılması və müştərilərin məlumatlandırılması
- Qeyri-iş saatlarında və bayram günlərində KOS və Korporativ müştərilərə dəstəyin göstərilməsi
- Şöbənin bütün funksiyalarının müvafiq daxili və xarici qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi
- Müvafiq Bank proqram vasitəsilə müştəri sorğularının təyin edilmiş vaxt çərçivəsində icra edilməsi
- Müxtəlif alternativ kanallar vasitəsilə daxil olan müştərilərin və bank əməkdaşlarının sorğularının icra edilməsi ( Sosial Media şəbəkəsi , www.pashabank.az , JİRA , email , chat bot və s.)
- Məhsul, xidmət və kampaniyalar barədə məlumatları Bankın “Məlumat Mərkəzi” (FAQ) vasitəsilə gündəlik əsasda mənimsəməsi
Namizədə tələblər:- Orta və ya İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili
- Müvafiq sahə üzrə minimum 0-1 il
- Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (səlis), İngilis dili (orta)
- Microsoft Office (excel, world)
Müraciət üçün: https://careers.pashabank.az/az/vakansiyalar/70