Korporativ idarəetmə və hesabatlılıq üzrə Assistent (şəxsi köməkçi)

Korporativ idarəetmə və hesabatlılıq üzrə Assistent (şəxsi köməkçi)

PASHA Bank

Vaxtı bitmiş

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Korporativ idarəetmə və hesabatlılıq üzrə Assistent (şəxsi köməkçi) vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 18665

Korporativ idarəetmə və hesabatlılıq üzrə Assistent (şəxsi köməkçi) vakansiyaları

Korporativ idarəetmə və hesabatlılıq üzrə Assistent (şəxsi köməkçi) vakansiyaları

12 İyul

Elan tarixi

21 Avqust

Bitmə tarixi

945

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

1 ildən 3 ilə qədər

İş stajı

Tam-ştat

İş rejimi

Maliyyə

Sahə

Bank xidməti

Kateqoriya

İş barədə məlumat

Öhdəliklər:

  • İdarə Heyətinin müvafiq üzvünün gündəlik iş və görüşlərinin təşkilinin fəal surətdə idarə edilməsi və bütün görüşlərin qüsursuz şəkildə keçirilməsinin təmin edilməsi;
  • İdarə Heyətinin müvafiq üzvünün bütün biznes tələblərinin qənaətbəxş şəkildə həyata keçirilməsi üçün digər işçi heyəti və struktur vahidləri ilə əlaqələrin qurulmasının təmin edilməsi;
  • Müvafiq kurasiya üzrə qərarların, tapşırıqların icrası barədə hesabatın verilməsi;
  • İdarə Heyətinin müvafiq üzvünün qonaqlarının (müştərilərin) müvafiq qaydada qarşılanması və hər zaman Bankın nüfuzunun yüksək şəkildə təqdim olunmasının təmin edilməsi;
  • Kargüzarlıq və sənəd dövriyyəsi işinə dəstəyin göstərilməsi;
  • İdarə Heyətinin müvafiq üzvünün gündəlik və səyahət səfərlərinin təşkil edilməsində fəal surətdə iştirak edilməsi, həmçinin bu zaman vaxtın və xərclərin effektiv şəkildə idarə edilməsin təmin edilməsi;
  • Sənədlərin İdarə Heyətinin müvafiq üzvünə imza üçün təqdim edilməsi, həmçinin bu zaman zəruri məlumatların mövcudluğunun təmin edilməsi (əks halda müvafiq tərəflərdən dəstəkləyici sənədlərin sorğulanması) və onların yenidən müvafiq şəxslərə ötürülməsi;
  • İdarə Heyətinin müvafiq üzvü və menecer tərəfindən müəyyən edilmiş tapşırıq və layihələrin planlaşdırılması və həyata keçirilməsi;
  • İdarə Heyəti üzvünün tabeçiliyində olan struktur bölmələrinə inzibati dəstəyin göstərilməsi.

Tələblər

  • Təhsil: Bakalavr dərəcəsi;
  • Tələb olunan iş təcrübəsi: 3 (üç) ilədək;
  • Xarici dillər: İngilis, Rus;
  • Kompüter bilikləri: Microsoft Office proqramları.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 18665

Korporativ idarəetmə və hesabatlılıq üzrə Assistent (şəxsi köməkçi) vakansiyaları

Korporativ idarəetmə və hesabatlılıq üzrə Assistent (şəxsi köməkçi) vakansiyaları

12 İyul

Elan tarixi

21 Avqust

Bitmə tarixi

945

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"