Bakı
Satış üzrə mütəxəssis
Razılaşma ilə
Tam-ştat
12 may 2021
11 iyun 2021
Korporativ Satış meneceri (HORECA)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yalnız xanım namizədlər
- HORECA satışı sahəsində təcrübə mütləqdir
- Özünə inam, inandırmaq bacarığı
- Məsuliyyətli və nizam-intizamlı olmaq
- Yüksək nitq mədəniyyəti
- Kompüterdə işləmə bacarığı
- Satış xüsusiyyətlərini və satış psixologiyasını yaxşı bilməlidir
- Müştərilərə ştəmsil etdiyi məhsullar barəsində məlumatın verilməsi
- Satışın həyata keçirilməsi
- Danışıqlar aparmaq, şərtləri razılaşdırmaq və müqavilələr bağlamaq
İş rejimi və əmək haqqı:
• Həftədə 6 gün
• Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunacaqdır
- Horeca (qab-qacaq) sahəsində təcrübə mütləqdir
- Yaş həddi 22-40
- Tələb olunan vakansiyaya uyğun iş təcrübəsinə malik
- Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı
- Dil biliyi: Azərbaycan dili və Rus dili (Əla), ingilis dili (Orta)
- Xoş görünüşlü, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini hr@krc.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində Korporativ Satış meneceri (HORECA) şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.