Bakı
Satış üzrə mütəxəssis
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
16 dekabr 2020
15 yanvar 2021
Korporativ satışlar üzrə Mütəxəssis
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Mümkün olan satış kanalları vasitəsilə korporativ müştərilərin cəlb olunması;
• Yeni Korporativ müştərilərlə görüşlərin təyin edilməsi ilə yanaşı cari müştəriləri vaxtaşırı monitorinqi;
• Cari məhsulların satışının stimullaşdırılmasını və artırılmasını təmin edəcək təkliflərin reallaşdırılması;
• Satışların artırılması, bank məhsullarının təbliğ olunması üzrə tədbirlərin həyata keçirilməsi;
• Kredit və qeyri-kredit məhsullarının satışı, kross-satışların həyata keçirilməsi;
• Bank məhsulları və maliyyə məsələləri üzrə müştərilərə konsultasiyaların verilməsi;
• Satış üzrə təyin olunmuş planın icra olunması.
• Ali təhsil;
• Bankda korporativ satış xidmətləri üzrə ən minimum 1 illik təcrübə;
• Azərbaycan, Rus və ya ingilis dillərini bilmək;
• Kompüter bilikləri: MS Office;
• Bank məhsullarını dərindən bilmək;
• Analitik düşünmə bacarığı;
• Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, kreativ və operativ;
• İşə peşəkar yanaşma və işdən kənar vaxtlarda bank haqqında müsbət rəy formalaşdırmaq bacarığı.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər.Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.