Bakı
Kredit mütəxəssisi
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
27 oktyabr 2020
26 noyabr 2020
Vəzifə öhdəlikləri:
• Kredit sövdələşmələrinin Bankın normativ sənədlərinə uyğun şəkildə rəsmiləşdirilməsi;
• Təminat üzrə sənədləşmənin düzgün, Bankın normativ sənədlərinə uyğun şəkildə hazırlanması. Təminatın rəsmiləşdirilməsi üzrə prosedurlarla bu vəzifə üçün nəzərdə tutulmuş əməliyyatlaırn icrası;
• Kredit dosyesinin tamlığının və düzgünlüyünün yoxlanılması;
• Sığorta şirkətləri ilə iş;
• Notarial kontorları və Bankın kredit prosedurlarına əsasən digər qurumlarla əməkdaşlıq;
• Kredit dosyesinin tələb olunan qaydada arxivləşdirilməsinin (elektron və kağız daşıyıcıda) təşkili;
• Müştərilərin öhdəlikləri üzrə arayışların / məktubların verilməsi;
• Kredit ödənişləri üzrə əməliyyatların icrası;
• Girovun azad olunması üzrə əməliyyatların icrası;
• Kreditlərin inzibatlaşdırılması işi ilə bağlı daxili normativ sənədlər, eləcə də qanunvericilik üzrə biliklərə malik olmaq;
• Şirkətin missiya və biznes fəlsəfəsinə agah olmaq;
• Komanda üzvü olmaq və xidmət keyfiyyətini artıma məqsədi ilə şöbənin əməkdaşlarına dəstək;
• Struktur bölmənin / Bankın xidmət keyfiyyətinin və bilik səviyyəsinin artırılması, qarşıya qoyulmuş hədəflərə nail olmaq məqsədilə təşkil olunan tədbirlərdə iştirak;
• Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların vaxtında və keyfiyyətli şəkildə yerinə yetirilməsi və müvafiq hesabatın verilməsi;
• Bankın daxili normativ sənədlərində hazırki vəzifə üçün nəzərdə tutulmuş digər işlərin icrası.
Biz Sizə nə təklif edirik:
• Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
• Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
• Sınaq müddətini uğurla tamamladıqdan sonra Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
• Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun işə qəbul və iş qrafiki.
• Müvafiq sahədə ali təhsil;
• 1 ildən çox müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
• Xarici dil bilikləri - rus dili, inglis dili arzu olunandır;
• Microsoft Ofiice proqramları üzrə biliklər (Excel, Power point, Word);
• Düzgünlük və detallara diqqət;
• Analitik düşüncə;
• Məsuliyyətlilik və xidmət yönümlülük;
• Kritik düşüncə və stress altında işləmək bacarığı;
• Problem həll etmə bacarığı;
• Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
• Vaxtın səmərəli planlaşdırılması və münaqişələrin idarə olunması bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Özünü inkişafa meyillilik və məqsədyönümlülük.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Kredit inzibatçısı” qeyd etməklə öz CV-lərinizi hr@yelo.az ünvanına göndərə bilərlər.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.