- Sifariş olunan və daşınan yüklərin qeydiyyatının aparılması;
- Daşınma ilə bağlı zəruri sənədlərin toplanması, yoxlanması və aidiyyəti üzrə təqdim olunması;
- Yüklərin daşınma xərclərinin qeydiyyatının aparılması;
- Daşınma zamanı yaranmış əlavə xərclərin, cərimələrin qeydiyyatının aparılması;
- Ödəniş üçün zəruri sənədlərin toplanması və yoxlanılması;
- Nəqliyyatçılar, daşıyıcı şirkətlərlə yazışmaların aparılması;
- Gömrük prosedurları üçün tələb olunan sənədlərin, nəqliyyat xərcinin təqdim olunması;
- Lazımi sənədlərin maliyyə şöbəsinə təqdim olunması və sistemdə ödəniş üçün sorğu göndərilməsi;
- Ödənişlərin icrasına nəzarət və bu barədə daşıyıcı şirkətlərə məlumatın təqdim edilməsi;
- Sənədlərin əslinin və elektron surətlərinin arxivləşdirilməsi;
- Daxil olan sorğular əsasında sənədlərin təqdim olunması, habelə, dövrü olaraq maliyyə şöbəsi ilə ödəniş üzləşmələrinin aparılması;
- Bölmə rəhbərinin tapşırığı ilə işə aid digər əməliyyatların icra edilməsi, eləcə də, hesabatların hazırlanlanıb, təqdim olunması.
Namizədə tələblər:- Ali təhsil (Texniki və İqtisadi sahələr üzrə arzuolunandır);
- Səlis Azərbaycan və Rus dili bilikləri, İngilis dili biliyi arzuolunandır;
- MS Office, xüsusilə Excel proqramında sərbəst işləmə bacarığı;
- Verilən tapşırıqları təyin olunmuş zaman kəsiyində icra etmək, yaranmış problemləri operativ həll etmək, eləcə də yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Punktuallıq və detallara diqqət etmə bacarığı;
- Analitik düşünmə və təhlil etmə qabiliyyəti;
- Korporativ yazışma və işgüzar danışıqların aparılması vərdişləri.
Əlavə üstünlüklər:
AR Gömrük Qanunvericiliyi üzrə biliklər;
Mühasibatlıq və kargüzarlıq sahəsində təcrübə;
Incoterms 2010/2020 bilikləri.
İş şəraiti:
İş günləri: I-V günlər;
İş saatı: 09:00-18:00.