Marketinq Departamentinin Kartmane və Partnyorlarla iş şöbəsində Baş mütəxəssis/ Ekspert

Marketinq Departamentinin Kartmane və Partnyorlarla iş şöbəsində Baş mütəxəssis/ Ekspert

Rabitabank OJSC
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Marketinq menecment

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    01 noyabr 2024

  • Bitmə tarixi

    06 dekabr 2024

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Təsvir

“Rabitəbank” ASC Marketinq Departamentinin Kartmane və Partnyorlarla iş şöbəsində Baş mütəxəssis/ Ekspert vəzifəsinə işə qəbul elan edir.

 

Ölkənin ən iri banklarından biri olan “Rabitəbank” ASC Sizə uğurlu karyera qurmaq, şəxsi inkişafınıza peşəkar komandada nail olmaq imkanı yaradır. Rabitəbank öyrənməyə meyilli olan, pozitiv, işinə yaradıcı yanaşan şəxslərin axtarışındadır.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Banka cash back və Taksit layihələri üzrə Partnyorların cəlb olunması;
  • Bazar araşdırması aparmaq, Potensial partnyorlarla görüşləri təşkil etmək, təqdimatlar keçirmək və birbaşa satış prosesini həyata keçirmək;
  • Kart və partnyor bazarını araşdırmaq, rəqib banklar, yeni məhsullar haqqında məlumatları toplamaq və uyğun yeni təkliflər vermək;
  • Bankın məhsul və xidmətlərini özünə əks etdirən reklam materiallarının mövcud partnyorlar arasında təbliğatını təmin etmək;
  • Mövcud məhsul xidmət şərtlərinin bazara uyğunluğunu ölçmək, partnyorlarla və müştərilərlə sorğunun keçirilməsi və tələbata uyğun olaraq yeni kampaniyaların keçirilməsi ilə bağlı təkliflər vermək;
  • Cash back və Taksit partnyorlarının Bank qarşısında yaranmış borcların monitorinqi prosesinə nəzarət;
  • Yaranmış borclara uyğun invoice-lərin hazırlanması və Partnyorlara təqdim olunması prosesinə nəzarət;
  • İmzalanmış invoice-lara uyğun elektron qaimənin göndərilməsini təmin edilməsi prosesinə nəzarət;
  • İnvoce-lərə uyğun Partnyorlara hesabdan çıxarışın göndərilməsi prosesinə nəzarət;
  • Partnyorların mobil tətbiqinə əlavə olunması prosesinə nəzarət;
  • Şöbə rəisi, Departament direktoru müavini və Departament direktoruna hesabatları təqdim etmək.  

 

Tələblər:

  • Ali təhsilin olması;
  • Qarşıya qoyulan məqsədlərə çata bilmə qabiliyyəti;
  • Yüksək kommunikasiya, təqdimetmə və yazılı ünsiyyət qabiliyyəti;
  • Müvafiq sahədə və ya satış strukturlarında iş stajı; 
  • Yaradıcılıq və təşəbbüskarlıq qabiliyyəti;
  • Azərbaycan dilini səlis, ingilis və/və ya rus dillərini orta səviyyədə bilmək;
  • MS Word, Excel, Power Point proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı.

 

 

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox