Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- Marketinq sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili (əla), Rus dili (yaxşı), İngilis dili (orta)
- Sosial Media Reklamlarının yaradılması və idarə edilməsi üzrə ciddi texniki biliklər
- Rəqəmsal platformalarla iş təcrübəsi, analitik təhlilləri edə bilmək, hesabatlar hazırlamaq
- Online marketing vasitələri haqqında dərin bilik və bacarıqların olması (Google Ads, Facebook Ads Manager, Google Analytics, Programmatic Ads və s.)
- Ciddi təhlil və təqdimat hazırlama bacarığı. Excell biliyinin yaxşı səviyyədə olması
- Marketinq və marketinq kommunikasiyaları barədə məlumatlı olması
- Yaradıcı yanaşma, ünsiyyətcil olması və komanda idarə etmə bacarıqları
Marketinq üzrə baş mütəxəssis nə iş görür?
- Marketinq strategiyasının və büdcə planlamasının işlənib hazırlanması, analitik təhlillərin aparılması, proqnozların verilməsi, strategiyanın yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi
- Marketinq komandasının hədəflərinin təyin edilməsi və təqib olunması
- Müştərilərin istək və tələblərinin komanda arasında düzgün bölüşdürməsini təşkil etmə və icrasına nəzarət
- Planların hazırlanması prosesində yaxından iştirak, komandaya istiqamət vermə, müştəridən alınan brifin təkmilləşdirilib komandaya düzgün kommunikasiyası
- Reklamlara və reklam büdcələrinə nəzarət
- Yeni markalar üçün araşdırma aparmaq, təkliflər hazırlamaq
- Alıcıların tədqiqi, cari bazar vəziyyəti və rəqiblər barədə məlumatların analizinin hazırlanması
Əlavə məlumat:
- Bazar ertəsi – Cümə: 10:00-19:00