Siz şirkətin strateji inkişafını idarə edəcək, idarəetmə və liderlik funksiyalarını həyata keçirəcək və şirkətin missiya və vizyonuna uyğun olaraq məqsədlərinə çatmasında rol alacaqsınız.
Vəzifənizə aşağıdakılar daxildir:
- Şirkətin strateji planlarını Təsisçilərlə bərabər hazırlamaq və həyata keçirmək.
- İdarəetmə komandasının effektivliyini artırmaq və resursları optimal şəkildə istifadə etmək.
- Təhsil proqramları və xidmətlərin inkişafını və təkmilləşdirilməsini təmin etmək.
- Müştəri ehtiyaclarını və bazar tələblərini nəzərə alaraq yeni təşəbbüsləri dəstəkləmək.
- Maliyyə idarəetməsi, büdcə hazırlığı və gəlir hədəflərinə nail olmaq.
- Şirkətin performansını izləmək və nəticələri analiz etmək.
Tələblər:
- İqtisadiyyat, idarəetmə və ya əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi, müvafiq sahədə (idarəetmə) iş təcrübəsi.
- MS Office (Word, PPT, Excel) proqramlarını bilənlərə üstünlük verilir.
- Azərbaycan dili səlis, İngilis dili B2 səviyyədə olmalıdır. (Əlavə dillər üstünlükdür.)
- Tədqiqat bacarığı, axtarış motorlarından sahəyə uyğun düzgün istifadə bacarığı (Google, digər portallar).
- Stresə davamlı, məsuliyyətli, hesabatlılıq kimi şəxsi üstünlüklərə önəm veriləcək.
- Strateji düşüncə və qərar qəbuletmə qabiliyyəti.
- Güclü liderlik, idarəetmə və ünsiyyət bacarıqları.
- Yüksək motivasiya və müstəqil işləmək bacarığı.
Biz Təklif Edirik:
- Rəqabətli əmək haqqı və bonus sistemi.
- Peşəkar inkişaf və karyera irəliləyiş imkanları.
- Dinamik və müasir iş mühiti.