İŞ BARƏSİNDƏ (RUS DİLİNDƏ SƏRBƏST DANIŞIQ MÜTLƏQ ŞƏRTDİR)
- İlkin sənədlərlə iş: yoxlanılması, çatışmayan sənədlərin tələb edilməsi, sənədlərin göndərilməsinə nəzarət, baş mühasib və menecer direktor üçün yekun və digər sənədlərin hazırlanması.
- Sənədlərin idarə edilməsi: sənədlərin vaxtında göndərilməsi və qəbulunun koordinasiyası, mövcud şablonlara uyğun müqavilələrin icrası.
- Standart hesabatların yaradılması: qarşı tərəflər arasında qarşılıqlı hesablaşmalar, həmçinin menecerin tələbi ilə bütün lazımi hesabatlar.
- Bankla iş: Ödəniş tapşırıqlarının yaradılması, qəbzlərin izlənməsi və bu məsələlərlə bağlı bankla əlaqə saxlanılması.
- 1C : Müəssisələrin uçotunun mühasibat uçotu standartlarına əsasən təşkili.
İŞƏ TƏLƏBLƏR
- 3 ildən müvafiq vəzifə üzrə iş təcrübəsi.
- Mühasibat uçotu üzrə əsas biliklər
- məsuliyyət, öyrənmə qabiliyyəti
- Office proqramları (Excel, Word, Outlook və s.) və 1C üzrə etibarlı biliklər.
- Rus və Azərbaycan dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti