Mühasib/Cost controller

Mühasib/Cost controller

Azərşəkər LLC
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Mühasibat

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    13 dekabr 2020

  • Bitmə tarixi

    12 yanvar 2021

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Mühasib vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Vəzifə öhdəlikləri:

- Layihələr üzrə metodoloqiya əsasında xərclərin bölüşdürülməsi, sistemə daxil edilməsi və onlara nəzarət;
- Büdcəyə əsasən alışlar və ödənişlər üzrə uçotun aparılması;
- Xərclərdə büdcə kənarlaşmalarının analiz edilməsi;
- Layihələrdə yaranmış fərqlərə aid hesabatların hazırlanması və fakturalanma prosesinə uyğun olaraq proqressin monitorinqin həyata keçirilməsi;
- Büdcə və pul axınının maddələr üzrə analiz edilməsi və hesabatın hazırlanması;
- Müqavilələr üzrə təhlil və Satınalma və Maliyyə məlumatlarının təhlili və həmin istiqamətdə hesabatların hazırlanması;
- Xərclərin optimizasiyası üçün təkliflərin hazırlanması və səmərəliliyin artırılması üçün yeni yolların axtarılması;
- Baş ofis və regionlar üzrə təsərrüfatlarda qəbul olunmuş pul vəsaitlərinin, əmtəə maddi qiymətlilərin və əsas fondların hesabının düzgünlüyünə, onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların mühasibat uçotunda vaxtında əks etdirilməsinə, materialların, yanacağın, elektrik enerjisinin, pul vəsaitinin sərf olunmasının düzgünlüyünə nəzarət edilməsi və əməliyyatlar üzrə uçotun qanunvericilik və Mühasibat Standartlarına uyğun olaraq təmin edilməsinə nəzarət edilməsi;
- Müəyyən edilmiş prosedurların aylıq monitorinqinin həyata keçirilməsi;
- Büdcənin formalaşdırılması və hazırlanması prosesi zamanı lazimi dəstəyin göstərilməsi
- Vəzifəsinə uyğun olaraq Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Subsidiyaların bölüşdürülməsi üzrə nəzarət və analiz;
- Məhsullar üzrə maya dəyərin formalaşmasının, inzibatı xərclərin analiz edilməsi

Əlavə məlumat:

- İş qrafiki: həftənin 5 günü, saat 09:00-dan 18:00-dək
- İşçi tibbi sığorta və korporativ nömrə ilə təmin edilir
- Ünvan: Zərifə Əliyeva küç.93, BEGOC Biznes Mərkəzi

Namizədə tələblər:

- Xərclərə nəzarət sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi

- Mühasibat və ya maliyyə ixtisasında ali təhsil

- Mühasibat uçotu üzrə beynəlxalq sertifikatlar üstünlükdür

- Office proqramları ilə işləmə bacarığı

- 1C (8.3) proqram təminatında işləmək bacarığı üstünlükdür

- Azərbaycan dilin biliyi. Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını "Mühasib/Cost controller" başlığı ilə hr@azsf.az elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Elan #840978

  • 2617

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox