- Bankın əməkhaqqı ilə bağlı bütün öhdəliklərinin yerinə yetirilməsi;
- İcra edilən bütün ödəniş və hesabatlara cavabdehlik;
- Ödənişin vaxtında, dəqiq və qanunvericiliyə uyğun şəkildə aparılması;
- Əməkhaqqı və müavinətlərin vaxtında hesablanması və nəzarəti;
- İş təkliflərindəki bütün məlumatların yoxlanılması;
- İR əməliyyatlarına dair daxili və xarici hesabatların hazırlanması;
- İR əməliyyatı üzrə proses və qaydaların hazırlanması, təkrar nəzərdən keçirilməsi, optimallaşdırılması və avtomatlaşdırılması;
- Maaş sorğularının keçirilməsi, maaş aralıqlarının yenilənməsi və daxili ədalət prinsipinin qorunması;
- Əməkhaqqı proses və qaydalarının hazırlanması, təkrar nəzərdən keçirilməsi, optimallaşdırılması və avtomatlaşdırılması;
- Paşa Həyat Sığorta (PHS) üzrə sənədləşmə və qeydiyyatın aparılması;
- Paşa Həyat Sığorta (PHS) üzrə qəbul edilmiş və göndərilən sənədlərin qeydiyyatı, qəbul edilən sənədlərin imzalanması və möhürlənməsi, işçilərə və PHS-na surətlərinin göndərilməsi;
- İşçilərin PHS qovluqlarının doldurulması və saxlanılması;
- Əməkhaqqı hesablama sistemində mövcud əməliyyatların düzgün şəkildə işləməsinə nəzarət, lazım olduqda yeni infotiplərin daxil edilməsi, yeni hesabatların, əməliyyatların yaradılması üçün müvafiq müraciətlərin edilməsi;
- Əməkhaqqı ödənilməsi zamanı mühasibatlıqla əməkdaşlığın aparılması;
- İşçilərə aid olan bütün xərclərin SAP ERP sisteminə daxil edilməsi;
- Auditorlara qeyd, hesabat və sənədlərin təqdim edilməsi
Namizədə tələblər:İŞ TƏCRÜBƏSİ
3-5 il
XARİCİ DİL
Ingilis
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ
Microsoft Office
DİGƏR
Əmək məcəlləsi, vergi məcəlləsi
Müraciət üçün: https://careers.pashabank.az/az/vakansiyalar/60