Müştəri Təcrübələri Qrupunun Baş Mütəxəssisi
Elan № 19500
Müraciət linki
Müraciət linki
12 Sentyabr
Elan tarixi
22 Oktyabr
Bitmə tarixi
323
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Təsvir:
- Müştərilərlə iş mərhələlərinin hazırlanması: əvvəldən sonuna qədər müştərilərlə iş mərhələlərinin hazırlanması, müxtəlif kanallar (filial, onlayn, mobil, sosial media, mağazadaxili və s.) vasitəsilə əsas əlaqə nöqtələrinin və qarşılıqlı əlaqələrin müəyyən edilməsi üçün maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq etmək;
- Məlumatların təhlili: müştərilərin davranışı, üstünlükləri və zəif nöqtələr haqqında fikirlər toplamaq üçün müştəri məlumatlarından və analitik vasitələrdən istifadə edilməsi;
- Zəif nöqtələrin müəyyən edilməsi: məlumatlardan, müştəri rəylərindən və ən məqbul sənaye təcrübələrindən istifadə edərək zəif nöqtələrin və təkmilləşdirmə sahələrinin müəyyən edilməsi;
- Müxtəlif profilli komandalarla əməkdaşlıq: müştərilərin məmnuniyyət dərəcəsinin təmin edilməsi ilə bağlı təşəbbüsləri həyata keçirmək üçün marketinq, məhsulların inkişaf etdirilməsi, satış və məlumat qrupu daxil olmaqla, müxtəlif profilli komandalarla sıx əməkdaşlıq etmək;
- Davamlı təkmilləşdirmə: əsas fəaliyyət göstəricilərinə nəzarət və davamlı təkmilləşdirmə imkanlarının müəyyən edilməsi.
Tələblər:
- Müştərilərlə iş mərhələlərinin hazırlanması: əvvəldən sonuna qədər müştərilərlə iş mərhələlərinin hazırlanması, müxtəlif kanallar (filial, onlayn, mobil, sosial media, mağazadaxili və s.) vasitəsilə əsas əlaqə nöqtələrinin və qarşılıqlı əlaqələrin müəyyən edilməsi üçün maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq etmək;
- Məlumatların təhlili: müştərilərin davranışı, üstünlükləri və zəif nöqtələr haqqında fikirlər toplamaq üçün müştəri məlumatlarından və analitik vasitələrdən istifadə edilməsi;
- Zəif nöqtələrin müəyyən edilməsi: məlumatlardan, müştəri rəylərindən və ən məqbul sənaye təcrübələrindən istifadə edərək zəif nöqtələrin və təkmilləşdirmə sahələrinin müəyyən edilməsi;
- Müxtəlif profilli komandalarla əməkdaşlıq: müştərilərin məmnuniyyət dərəcəsinin təmin edilməsi ilə bağlı təşəbbüsləri həyata keçirmək üçün marketinq, məhsulların inkişaf etdirilməsi, satış və məlumat qrupu daxil olmaqla, müxtəlif profilli komandalarla sıx əməkdaşlıq etmək;
- Davamlı təkmilləşdirmə: əsas fəaliyyət göstəricilərinə nəzarət və davamlı təkmilləşdirmə imkanlarının müəyyən edilməsi
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Pərakəndə bankçılıq üzrə mütəxəssis (Bakı filialları)
Bank Respublika ASC
18 Sen
114
Müştəri bələdçisi - Sumqayıt
ABB
18 Sen
421
Təşkilati risklərin idarə edilməsi prosesi üzrə aparıcı mütəxəssis
Kapital Bank
18 Sen
205
Bakı İnkassasiya Mərkəzi üzrə Pul və Logistika Əməliyyatları Şöbəsinin Kassir-inkassatoru
Kapital Bank
18 Sen
261
Sosial şəbəkələr və rəqəmsal sorğuların idarə olunması üzrə kiçik mütəxəssis
ABB
18 Sen
460
Əməliyyatlara nəzarət və dəstək şöbəsinə kiçik mütəxəssis
ABB
18 Sen
504
Bank kartları üzrə hesablaşmalar bölməsi, aparıcı/böyük mütəxəssis
Express Bank
17 Sen
275
Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis
Kapital Bank
17 Sen
1035
Müştərilərlə iş üzrə kiçik mütəxəssis / Zərdab filialı
Kapital Bank
17 Sen
146
Müştərilərlə iş üzrə kiçik mütəxəssis / Salyan filialı
Kapital Bank
17 Sen
131
Məlumat xidməti üzrə kiçik mütəxəssis / Ağdaş filialı
Kapital Bank
17 Sen
123
Kargüzar
Güvənli MMC
17 Sen
1288
350 AZN
Ünvanda təqib şöbəsinin mütəxəssisi (Gəncə zonası üzrə)
Kapital Bank
17 Sen
219
Ünvanda təqib şöbəsinin mütəxəssisi (Bakı şəhəri)
Kapital Bank
17 Sen
304
Əməliyyatçı-kassir (Xırdalan)
Güvənli MMC
17 Sen
274
350 AZN
Korporativ katib
Bank Respublika ASC
17 Sen
266
Müştəri Məmnuniyyəti üzrə mütəxəssis vəzifəsi üçün digər vakansiyaları və daha ətraflı məlumatı aşağıdakı səhifələrdən əldə edə bilərsiniz.
Elan № 19500
Müraciət linki
Müraciət linki
12 Sentyabr
Elan tarixi
22 Oktyabr
Bitmə tarixi
323
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.