Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 16630
Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis vakansiyaları
Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis vakansiyaları
19 Fevral
Elan tarixi
30 Mart
Bitmə tarixi
17063
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Tələblər:
- Ali təhsil (Marketinq və Biznes İdarəetməsi sahəsində üstünlükdür);
- Yaş həddi: 25-35;
- Microsoft proqramlarında işləmək bacarığı;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşkilatçılıq bacarığı;
- Kollektivdə işləmək bacarığı;
- Marketinq və marketinq kommunikasiyaları üzrə biliklər;
- Rus və İngilis dil biliklərinin ən azı orta səviyyədə olması mütləqdir;
- Müştəri loyallığı proqramlarının təşkili və idarəolunması sahəsində bilik və təcrübənin olması;
- Problem həlletmə qabiliyyətinin yüksək olması;
- Rəqəmsal loyallığın mobil tətbiq üzərindən təşkili üzrə bilik və bacarıqların olması.
İş öhdəlikləri:
- Güclü və zəif tərəfləri müəyyən etmək üçün bazar tendensiyalarının öyrənilməsi və rəqiblərin loyallıq proqramlarının təhlili.
- Loyallıq proqramının məqsədlərinin müəyyən edilməsi və onun həyata keçirilməsi üçün strategiyanın hazırlanması.
- Müştərilərin üstünlükləri, ehtiyacları və davranışları əsasında müxtəlif seqmentlərə bölünməsi.
- Loyallıq proqramının hazırlanması və həyata keçirilməsi. İştirak qaydaları, bonus sistemi və reklam materialları daxil olmaqla, loyallıq proqramı üçün konsepsiyanın yaradılması.
- Müştəri məmnuniyyəti, təkrar alışlar və proqramda iştirak nisbətləri kimi əsas göstəriciləri izləməklə loyallıq proqramının effektivliyinin qiymətləndirilməsi.
- Loyallıq proqramının müştərinin ümumi strategiyasına effektiv şəkildə inteqrasiya etmək üçün Marketinq, Satış və Müştəri Xidmətləri şöbələri ilə kommunikasiyanın həyata keçirilməsi.
- Proqramı təkmilləşdirmək və effektivliyini artırmaq üçün yeni yollar tapmaq üçün müştəri davranışı və loyallıq proqramının performansı haqqında məlumatları təhlil etmək.
- Marketinq və müştəri loyallığı üzrə təklif və ideyaların verilməsi;
- Rəqəmsal loyallıq, marketinq və marketinq kommunikasiya alətlərinin, eləcə də kampaniyaların idarəolunması;
- Kampaniya / müsabiqələrin təşkil olunması və həyata keçirilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən qoyulan tapşırıqların təyin olunan zaman içərisində icrası;
- Hesabatların yazılı qaydada PPT təqdimat və digər yazılı üsullarla təqdim ollunması.
İş şəraiti:
- Öyrədici və inkişafameyilli iş mühiti.
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşdirmə;
- İş vaxtı həftədə 6 gün;
- Əmək haqqı namizədin işləmək istəyinə, bacarıqlarına və qoyulan tələbləri qarşılamasına görə müəyyən ediləcək.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Çağrı mərkəzi mütəxəssisi
BATIGÖZ
Təlimçi
Bakı Nitq Mərkəzi MMC
Biznes analitik üzrə təcrübəçi
SİESCO
Təchizat üzrə uçotçu
“Fortis Group” MMC
Mağaza rəhbəri
Saloglu Mebel
Çağrı mərkəzi operator
AV Trading MMC
Çilingər
SAFE METAL KONSTRUKSİYA
Qeydiyyatçı
Global Group MMC
Call-Center Operator
AV Trading MMC
Asistent
Global Builders & Realtors UNTIY
Corporate Sales Manager (B2B/B2G)
Gazelli Group MMC
Logistika, təchizat və satınalma üzrə mütəxəssis
Gazelli Group MMC
Satış layihələri üzrə koordinator
ABV
Reception
Selection Gallery
Direktor assistenti
Bottelli
Ofis meneceri
Smart Control
Elan № 16630
Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis vakansiyaları
Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis vakansiyaları
19 Fevral
Elan tarixi
30 Mart
Bitmə tarixi
17063
Baxılıb