Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis

Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis

Business Insight IRG

Vaxtı bitmiş

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 16630

Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis vakansiyaları

Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis vakansiyaları

19 Fevral

Elan tarixi

30 Mart

Bitmə tarixi

17013

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

1 ildən 3 ilə qədər

İş stajı

Tam-ştat

İş rejimi

İnzibati

Sahə

Digər

Kateqoriya

İş barədə məlumat

Tələblər:

  • Ali təhsil (Marketinq və Biznes İdarəetməsi sahəsində üstünlükdür);
  • Yaş həddi: 25-35;
  • Microsoft proqramlarında işləmək bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşkilatçılıq bacarığı;
  • Kollektivdə işləmək bacarığı;
  • Marketinq və marketinq kommunikasiyaları üzrə biliklər;
  • Rus və İngilis dil biliklərinin ən azı orta səviyyədə olması mütləqdir;
  • Müştəri loyallığı proqramlarının təşkili və idarəolunması sahəsində bilik və təcrübənin olması;
  • Problem həlletmə qabiliyyətinin yüksək olması;
  • Rəqəmsal loyallığın mobil tətbiq üzərindən təşkili üzrə bilik və bacarıqların olması.

İş öhdəlikləri:

  • Güclü və zəif tərəfləri müəyyən etmək üçün bazar tendensiyalarının öyrənilməsi və rəqiblərin loyallıq proqramlarının təhlili.
  • Loyallıq proqramının məqsədlərinin müəyyən edilməsi və onun həyata keçirilməsi üçün strategiyanın hazırlanması.
  • Müştərilərin üstünlükləri, ehtiyacları və davranışları əsasında müxtəlif seqmentlərə bölünməsi.
  • Loyallıq proqramının hazırlanması və həyata keçirilməsi. İştirak qaydaları, bonus sistemi və reklam materialları daxil olmaqla, loyallıq proqramı üçün konsepsiyanın yaradılması.
  • Müştəri məmnuniyyəti, təkrar alışlar və proqramda iştirak nisbətləri kimi əsas göstəriciləri izləməklə loyallıq proqramının effektivliyinin qiymətləndirilməsi.
  • Loyallıq proqramının müştərinin ümumi strategiyasına effektiv şəkildə inteqrasiya etmək üçün Marketinq, Satış və Müştəri Xidmətləri şöbələri ilə kommunikasiyanın həyata keçirilməsi.
  • Proqramı təkmilləşdirmək və effektivliyini artırmaq üçün yeni yollar tapmaq üçün müştəri davranışı və loyallıq proqramının performansı haqqında məlumatları təhlil etmək.
  • Marketinq və müştəri loyallığı üzrə təklif və ideyaların verilməsi;
  • Rəqəmsal loyallıq, marketinq və marketinq kommunikasiya alətlərinin, eləcə də kampaniyaların idarəolunması;
  • Kampaniya / müsabiqələrin təşkil olunması və həyata keçirilməsi;
  • Rəhbərlik tərəfindən qoyulan tapşırıqların təyin olunan zaman içərisində icrası;
  • Hesabatların yazılı qaydada PPT təqdimat və digər yazılı üsullarla təqdim ollunması.

İş şəraiti:

  • Öyrədici və inkişafameyilli iş mühiti.
  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşdirmə;
  • İş vaxtı həftədə 6 gün;
  • Əmək haqqı namizədin işləmək istəyinə, bacarıqlarına və qoyulan tələbləri qarşılamasına görə müəyyən ediləcək.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 16630

Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis vakansiyaları

Müştəri Loyallığı üzrə Mütəxəssis vakansiyaları

19 Fevral

Elan tarixi

30 Mart

Bitmə tarixi

17013

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"