Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 11597
Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri vakansiyaları
Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri vakansiyaları
27 Dekabr 2022
Elan tarixi
26 Yanvar 2023
Bitmə tarixi
1298
Baxılıb
İş barədə məlumat
- İVR (İnteractive Voice Response) zənglərini cavablayan əməkdaşların zənglərinin dinlənilməsi və dəyərləndirilməsinə nəzarət, əməkdaşlara nəticələrlə bağlı geribildirim təqdim edilməsi prosesinə nəzarət və inkişaf planı üzrə dəstəyin təqdim ediməsi
- Üz-üzə xidmət təqdim edən əməkdaşların vizitlərinin dinlənilməsi və dəyərləndirilməsinə nəzarət, əməkdaşlara nəticələrlə bağlı geribildirim təqdim edilməsi prosesinə nəzarət və inkişaf planı üzrə dəstəyin təqdim ediməsi
- Müştəri məmnuniyyətinin öyrənilməsi məqsədilə sorğuların təşkilini nəzərət, nəticələrin təhlil edilməsi və rəhbərliyə məruzə edilməsi;
- Şirkətə daxil olan istək, porblem və narazılıqların prosesinin tənzimlənməsinə nəzarət və lazimi tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Müştəri müraciətləri üzrə aylıq hesabtların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
- İVR (İnteractive Voice Response) vasitəsi ilə ümumi suallar/qaynar xəttə gələn zənglərin və rəsmi saytda çata müraciət edən müştərilən müraciətlərinin cavablandırılmasının idarə edilməsi
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
- Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq, Azərbaycan dilində mükəmməl yazı bacarıqları və İngilis dili yaxşı səviyyədə
- MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı
Təcrübə:
- Müştərilərlə iş sahəsində (telefon vasitəsilə və ya üzbəüz) minimum 5 il iş təcrübəsi
- Rəhbərlik və Complaint management sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
- Banklar, maliyyə sturkturları, sığorta sahələrində iş təcrübəsinin olması üstünlükdür.
Bacarıqlar:
- Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
- Komanda idarəetmə bacarığı
- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
- Analitik düşüncə qabiliyyəti
- Stressə davamlılıq
- Komandada işləmək bacarığı
- Problem həll etmək bacarığı
- Nəticə yönümlülük
- Keyfiyyət yaratmaq bacarığı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Daha çox Menecment vakansiyaları isbu.az-da - Axtardığın işbu!
OXŞar vakansİYALAR
Katibə/Referent
Global Group MMC
Mağaza assistenti (Ağcabədi)
Kontakt Home
Mağaza assistenti (Bərdə)
Kontakt Home
Brend mağazaların inkişafı üzrə menecer
Kontakt Home
Risklərin idarə edilməsi departamenti/Kredit və bazar risklərinin təhlili şöbəsi/böyük mütəxəssis
Express Bank
Investment Management Service Junior Specialist / Specialist
PASHA Insurance
Kassir - Olivia (Kosmetika və baxım)
Kontakt Home
Sığorta üzrə Mütəxəssis
Atəşgah Sığorta Şirkəti
Aparıcı Kassir (Olivia)
Kontakt Home
Təcrübə proqramı
Aladdin Holding
Əməliyyat auditi şöbəsinin Auditoru
Unibank ASC
Elektrik Mühəndisi
Smart Control
Təchizatçı
FİM GROUP MMC
Kassir (Naxçıvan)
Kontakt Home
Videoqraf
Azena Dental Consulting
Lift texniki
LİFTMARK MMC
Elan № 11597
Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri vakansiyaları
Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri vakansiyaları
27 Dekabr 2022
Elan tarixi
26 Yanvar 2023
Bitmə tarixi
1298
Baxılıb