Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri

Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri

PASHA Insurance

Vaxtı bitmiş

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 11597

Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri vakansiyaları

Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri vakansiyaları

27 Dekabr 2022

Elan tarixi

26 Yanvar 2023

Bitmə tarixi

1298

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

Tam-ştat

İş rejimi

Müxtəlif

Sahə

Menecment

Kateqoriya

İş barədə məlumat

  • İVR (İnteractive Voice Response) zənglərini cavablayan əməkdaşların zənglərinin dinlənilməsi və dəyərləndirilməsinə nəzarət, əməkdaşlara nəticələrlə bağlı geribildirim təqdim edilməsi prosesinə nəzarət və inkişaf planı üzrə dəstəyin təqdim ediməsi
  • Üz-üzə xidmət təqdim edən əməkdaşların vizitlərinin dinlənilməsi və dəyərləndirilməsinə nəzarət, əməkdaşlara nəticələrlə bağlı geribildirim təqdim edilməsi prosesinə nəzarət və inkişaf planı üzrə dəstəyin təqdim ediməsi
  • Müştəri məmnuniyyətinin öyrənilməsi məqsədilə sorğuların təşkilini nəzərət, nəticələrin təhlil edilməsi və rəhbərliyə məruzə edilməsi;
  • Şirkətə daxil olan istək, porblem və narazılıqların  prosesinin tənzimlənməsinə nəzarət və lazimi tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etmək;
  • Müştəri müraciətləri üzrə aylıq hesabtların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
  • İVR (İnteractive Voice Response) vasitəsi ilə ümumi suallar/qaynar xəttə gələn zənglərin  və rəsmi saytda çata müraciət edən müştərilən müraciətlərinin cavablandırılmasının idarə edilməsi

NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR

  • Ali təhsil
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq, Azərbaycan dilində mükəmməl yazı bacarıqları və İngilis dili yaxşı səviyyədə
  • MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı

Təcrübə:

  • Müştərilərlə iş sahəsində (telefon vasitəsilə və ya üzbəüz) minimum 5 il iş təcrübəsi
  • Rəhbərlik və Complaint management sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
  • Banklar, maliyyə sturkturları, sığorta sahələrində iş təcrübəsinin olması üstünlükdür.

Bacarıqlar:

  • Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
  • Komanda idarəetmə bacarığı
  • Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
  • Analitik düşüncə qabiliyyəti
  • Stressə davamlılıq
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Problem həll etmək bacarığı
  • Nəticə yönümlülük
  • Keyfiyyət yaratmaq bacarığı

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!


Daha çox Menecment vakansiyaları isbu.az-da - Axtardığın işbu!

Elan № 11597

Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri vakansiyaları

Müştəri məmnuniyyəti xidmətinin rəhbəri vakansiyaları

27 Dekabr 2022

Elan tarixi

26 Yanvar 2023

Bitmə tarixi

1298

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"