Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Müştəri Şikayətləri qrupunun Mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 18918
Müştəri Şikayətləri qrupunun Mütəxəssisi vakansiyaları
Müştəri Şikayətləri qrupunun Mütəxəssisi vakansiyaları
21 İyul
Elan tarixi
30 Avqust
Bitmə tarixi
2559
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Təsvir
- Şikayətlərin İdarə Edilməsi: Müştəri şikayətlərini vaxtında və peşəkar şəkildə qəbul etmək, araşdırmaq və həll etmək;
- Müştəri ilə Əlaqə: Müştərilərdən lazımi məlumatları toplamaq və şikayətlərinin vəziyyəti haqqında məlumat vermək üçün müxtəlif kanallar (telefon, email, şəxsən) vasitəsilə ünsiyyət qurmaq;
- Kök Səbəb Analizi: Şikayətləri təhlil edərək əsas səbəbləri və tendensiyaları müəyyən etmək, gələcəkdə bu cür halların qarşısını almaq üçün müvafiq şöbələrə geri bildirim vermək;
- Sənədləşdirmə: Şikayətlərin, görülən tədbirlərin və əldə olunan nəticələrin dəqiq qeydiyyatını aparmaq;
- Hesabat: Şikayət meylləri, həll müddətləri və müştəri məmnuniyyəti səviyyələri haqqında müntəzəm hesabatlar hazırlamaq;
- Uyğunluq: Bütün şikayətlərin idarə olunması proseslərinin müvafiq qaydalara və daxili siyasətlərə uyğun olmasını təmin etmək;
- Davamlı Təkmilləşdirmə: Müştəri xidmətini yaxşılaşdırmaq və şikayət həcmini azaltmaq üçün ön və arxa ofislər, məhsul sahibləri, hüquq və komplayns komandaları ilə əməkdaşlıq etmək. Şikayətlərin idarə edilməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi üzrə addımların görülməsi;
- Müştəri Müdafiəsi: Bank daxilində müştəri müdafiəçisi kimi çıxış edərək, müştərinin səsinin eşidilməsini və qərar qəbul etmə prosesində nəzərə alınmasını təmin etmək;
- Normativ: Mərkəzi Banka göndəriləcək Müştəri Müraciətləri üzrə rüblük hesabatın hazırlanması;
- Sənədləşmə: Müştəri sorğuların və şikayətlərin idarə edilməsi üzrə normativ sənədlərin hazırlanması, yenilənməsi və nəzərdən keçirilməsi;
- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar.
Tələblər
- Təhsil: Biznes İdarəçiliyi, Müştəri Xidməti və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
- Təcrübə: Ən azı 3-5 il müştəri xidməti və ya şikayətlərin idarə edilməsi sahəsində təcrübə, tercihen bank sektorunda;
- Bacarıqlar:
- Güclü şəxsi və ünsiyyət bacarıqları.
- Əla problem həll etmə və analitik bacarıqlar.
- Yüksək səviyyədə empatiya və müştəri xidməti yönümlülüyü.
- Bir neçə vəzifəni idarə etmək və təzyiq altında işləmək qabiliyyəti.
- CRM sistemlərindən və digər müştəri xidməti proqramlarından istifadə etmək bacarığı.
- Bilik: Bank məhsulları, xidmətləri və tənzimləyici tələblər haqqında anlayış.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Daha çox Digər vakansiyaları isbu.az-da - Axtardığın işbu!
OXŞar vakansİYALAR
Kassir
Santral Elektrik
Nəzarətçi
Yelo Bank
Video müşahidə üzrə inzibatçı
Kontakt Home
Kassir (Gəncə)
Kontakt Home
Çilingər
“Fortis Group” MMC
Mağaza meneceri
Real Beauty
Daşınmaz əmlak agenti / makler
Rəvan Əmlak
Kassir (Şamaxı)
Kontakt Home
Texniki xidmət üzrə nəzarətçi
PASHA Malls
Mağaza anbar işçisi (Hacıqabul)
Kontakt Home
Layihə idarəolunması üzrə kiçik mütəxəssis
Div Academy
Elektrik montyoru (istehsalat üzrə)
“Fortis Group” MMC
Elektrik çilingəri
“Fortis Group” MMC
Animator
Parti Baku
Baş Merçendayzer
Kontakt Home
Специалист по работе с пациентами
Asthetik Lab kosmetoloji klinika
Elan № 18918
Müştəri Şikayətləri qrupunun Mütəxəssisi vakansiyaları
Müştəri Şikayətləri qrupunun Mütəxəssisi vakansiyaları
21 İyul
Elan tarixi
30 Avqust
Bitmə tarixi
2559
Baxılıb