Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Müştəri xidməti təmsilçisi vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 12123
Müştəri xidməti təmsilçisi vakansiyaları
Müştəri xidməti təmsilçisi vakansiyaları
31 Yanvar 2023
Elan tarixi
02 Mart 2023
Bitmə tarixi
1896
Baxılıb
İş barədə məlumat
- Şirkət və müştəri arasında əlaqə rolunu oynamaq, məhsul/xidmətlər haqqında məlumat vermək, sualları cavablandırmaq və müştərilərin üzləşə biləcəyi hər hansı problemi dəqiqlik və səmərəliliklə həll etmək;
- Əla xidmət standartlarını təmin etmək, müştəri sorğularına səmərəli cavab vermək və yüksək müştəri məmnuniyyətini qorumaq;
- Çox sayda daxil olan telefon zənglərini idarə etmək və satış potensialını artırmaq;
- Məmnuniyyətə nail olmaq üçün müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və qiymətləndirmək;
- Açıq və interaktiv ünsiyyət vasitəsilə müştərilərlə davamlı və etibarlı əlaqələr qurmaq;
- Düzgün metodlardan/alətlərdən istifadə etməklə dəqiq, etibarlı və dolğun məlumat vermək;
- Müştəri şikayətləri ilə məşğul olmaq, vaxt çərçivəsində müvafiq həllər və alternativlər təqdim etmək;təklif olunan həllərin təmin olunmasına daim nəzarət etmək;
- Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrin və müvafiq sənədləşmənin qeydlərini aparmaq, müştəri hesablarını emal etmək;
- Ünsiyyət prosedurlarına, təlimatlara və siyasətlərə əməl etmək;
- Müştəriləri cəlb etmək üçün effektiv addımlar atmaq;
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilində səlis danışıq.
- İT xidmətləri haqqında anlayışın olması arzu olunandır;
- MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
- Datacenter mühitində və Tier standartları barədə biliklər üstünlükdür;
- Bulud modelləri, Bulud məhsulları və Bulud məlumat təhlükəsizliyi barədə biliklərə sahib olmaq üstünlükdür;
- Təşəbbüskar olmaq;
- Təqdimat bacarıqları;
- Vaxtın və stressin effektiv idarə olunması bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi;
- Telefon vasitəsilə effektiv ünsiyyətin qurulması və dinləmək bacarığı;
- CRM sistemləri ilə işləmə bacarığı və təcrübə;
- Müştəri yönümlülük;
Təcrübə:
- Müştəri xidmətləri istiqaməti üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Daha çox Menecment vakansiyaları isbu.az-da - Axtardığın işbu!
OXŞar vakansİYALAR
Katibə/Referent
Global Group MMC
Mağaza assistenti (Ağcabədi)
Kontakt Home
Mağaza assistenti (Bərdə)
Kontakt Home
Brend mağazaların inkişafı üzrə menecer
Kontakt Home
Risklərin idarə edilməsi departamenti/Kredit və bazar risklərinin təhlili şöbəsi/böyük mütəxəssis
Express Bank
Elektrik Mühəndisi
Smart Control
Kassir - part time (Olivia -Kosmetika və baxım)
Kontakt Home
Kassir (Naxçıvan)
Kontakt Home
Təcrübə proqramı
Aladdin Holding
Lift texniki
LİFTMARK MMC
SƏTƏM üzrə mütəxəssis
"Private Facility Management" MMC
Ausbildung üzrə Təhsil Mütəxəssisi
Berlin Academy
Videoqraf
Azena Dental Consulting
Investment Management Service Junior Specialist / Specialist
PASHA Insurance
Təchizatçı
FİM GROUP MMC
Kassir - Olivia (Kosmetika və baxım)
Kontakt Home
Elan № 12123
Müştəri xidməti təmsilçisi vakansiyaları
Müştəri xidməti təmsilçisi vakansiyaları
31 Yanvar 2023
Elan tarixi
02 Mart 2023
Bitmə tarixi
1896
Baxılıb