Bakı
İctimaiyyətlə əlaqələr (PR)
325 - 375 AZN
Tam-ştat
Ali
30 aprel 2021
30 may 2021
Vəzifə adı: Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center)
Vəzifə öhdəlikləri:
• Daxil olan şikayətlərin qəbulu, onların işlənməsi və informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
• Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi provayderlər haqqında maksimum informasiyaya və həmçinin müştərilərdə sual doğura biləcək, informasiyaya malik olmaq;.
• Sənədlərin düzgün ( qəbul olunmuş təlimatlara) uyğun olaraq işlənilməsi.
• İş yerində hər zaman qəbul olunmuş geyim formasında olmaq, səliqəyə riayət etmək;
• Professional danışıq və nitq mədəniyyəti qaydalarına riayət etmək;
• Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq;
• Kommunikabellilik və səbrli olma bacarığı;
• Personal kompyuterdə istifadəçi səviyyəsində işləmə bacarığına malik olmaq;
• Bir tapşırıqdan digərinə tez keçə və adaptasiya olma bacarığı;
• Daxili fəaliyyət qaydalarına riayət etmək;
• İş prosesini düzgün icra edə bilmək üçün şirkət tərəfindən istifadə edilən proqram vasitələrindən xəbərdar olmaq və onlardan istifadə etmək;
• Tələb olunan hesabatları hazırlamaq (şöbə rəhbərinin fərdi tapşırığı əsasında);
• Müraciətlərə əsasən bəzi provayderlərlə (səlahiyyət çərçivəsində) əlaqə saxlamaq və problemin tez bir zamanda həllinə nail olmaq;
• Şöbənin digər əməkdaşlarının işdə olmadığı vaxtlarda (nahar fasiləsi, məzuniyyət, ezamiyyət, xəstəlik və digər hallarda) onları əvəz etmək.
İş şəraiti:
• Ofis daxili;
• İş rejimi həftənin 6 günü
• İş saatları növbəli (08:00-17:00; 17:00-00.00)
• Əmək haqqı 325-375 AZN (namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən) + aylıq bonuslar
• Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
• Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
• Nahar təminatının qarşılanması.
• Ali təhsilli.
• Dil Bilikləri - Azərbaycan dili (ana dili) rus dili (əla) , İngilis dili (orta)
• Nitqində qüsur olmamalı;
• Veriləcək proqram təminatı ilə işləmə bacarığı ;
• Verilən tapşırığa adaptasiya olma bacarığı;
• Kollektivə uyğunlaşma bacarığı.
Maraqlananlardan xahiş olunur öz CV-lərinizi cv@modenis.az email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaq. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi” yazılmalıdır.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.