Təsvir:
- Bütün daxil olan sorğuların qeyd etmək və cavablandırmaq;
- Gündəlik istismar xidmətləri ilə bağlı hesabatları qəbul etmək və görülən tədbirləri sistemə daxil etmək;
- İstismar xidmətləri işçilərinin vaxtı-vaxtında ehtiyat və tez korlanan hissələr, həmçinin lazımi ləvazimatlarla təmin etmək;
- Layihə rəhbəri və istismar xidmətləri qrupu ilə əlaqələndirici rol oynamaq;
- 3-cü tərəf şirkətləri qeydə almaq;
- Komandanın fəaliyyətini qiymətləndirmək və hesabatlar hazırlamaq;
- Layihənin bütün xidmətləri və obyektləri haqqında iş biliklərini nümayiş etdirmək və qonaqlara səmərəli kömək etmək;
- Hər zaman layihənin cari vəziyyəti və yerlərin mövcudluğu barədə məlumatlı olmaq;
- Sakinlərin/ icarəçilərin/ qonaqların şikayət və problemlərini həll etmək və onlarla səmərəli danışıqlar aparmaq;
- Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün planların həyata keçirilməsi;
- Müəyyən olunmuş proqram təminatı ilə işləyib ona dəstək verməlidir;
- Müştərilərlə bağlı hər hansı bir sənədləşmə prosesində iştirak etmək;
- İşçilərin davamiyyət cədvəllərini aparmaq;
- Nəğd vəsaitlərin qəbulunu və ödənişini etmək;
- COİNS sisteminə və daxili hesabat fayllarına nəğd vəsait dövriyyəsi məlumatlarını daxil etmək;
- Günlük və periodik nəğd vəsaitlərin sayımını aparmaq;
- Nəğd vəsaitlərin bank hesabına mədaxilində iştirak etmək;
- Uyğunlaşdırmaların aparılıb yarana biləcək fərqlərin araşdırılması.
Qeyd: iş yeri Bilgəhdə yerləşir.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Səlis Azərbaycan dili biliyi, ingilis dili yaxşı səviyyədə;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı.