Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Office manager vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 15793
Office manager vakansiyaları
Office manager vakansiyaları
27 Noyabr 2023
Elan tarixi
27 Dekabr 2023
Bitmə tarixi
15734
Baxılıb
İş məlumatları
Sumqayıt
Şəhər
Ofis meneceri
Vəzifə
1 ildən 3 ilə qədər
İş stajı
600 AZN
Əmək haqqı AZN
Tam-ştat
İş rejimi
İnzibati
Sahə
Ofis menecmenti
Kateqoriya
İş barədə məlumat
Vəzifə öhdəlikləri:
• Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi, faksların göndərməsi;
• Ofisin iş üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları, istehlak materialları və digər inventar əşyaları ilə təmin edir, işçilər arasında saxlanılmasını, bölüşdürülməsini və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsini təmin edir;
• Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi;
• Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması;
• Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması;
• Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi;
• Ölkə xarici ezamiyyətlər zamanı əməkdaşlar üçün bilet və otel rezervasiyasını təşkil edilməsi;
• Müəssisə direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclasalar v.s.);
• Müəssisə direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlarin təşkili v.s.)
• Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi;
• Aylıq hesabatların, təqdimatları hazırlaması və rəhbərə təqdim edilməsi üçün aidiyyatı şöbələri məlumatlandırması;
• Rəhbər tərəfindən keçirilən iclasların hazırlıq işlərinin aparılması (lazımi materialların toplanılması, iclasın vaxtı və yeri, gündəliyi, qeydiyyatı barədə iştirakçılara məlumat verilməsi), iclas protokollarını tərtib edilməsi, iclas iştirakçılarına mail şəklində göndərilməsi və protokolların arxivlənməsi ;
• Müəssisə direktorunun Adminstrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
Əmək şəraitinin şərtləri:
- İş yeri Sumqayıt şəhərindədir
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək (şənbə günü - 09:00-dan 15:00-dək)
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
Namizədə tələblər:
- Cinsi: Xanım
- Azərbaycan; rus və ingilis (arzuolunandır) dili bilikləri
- Ofis proqramlarını mükəmməl bilməsi
- Punktual və dəqiq
Vakansiyaya uyğun olan namizədlər CV-lərini picarteryhr@gmail.com ünvanına mövzu yerində “Ofis meneceri” yazaraq göndərə bilərlər.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Resepşn
Fikir Coworking
Ofis meneceri
Roof Academy
Ofis meneceri (part time)
Biatoms Academy
Account Manager
MANARCH
Ofis administratoru
Global Group MMC
Ofis meneceri
JET Academy
Ofis administratoru
Picartery
Ofis meneceri
Apiaz MMC
Aparıcı Kassir (Olivia)
Kontakt Home
HR / İnsan resursları Mütəxəssisi
ATA PACK
Arxiv işi üzrə mütəxəssis
Global Group MMC
Menecer
Caspident
Resepşn
Piccasa
HR Business Partner
PASHA Holding
Qeydiyyatçı
Modern İdman Məktəbi
İstedadların idarə edilməsi departamentinin İşçi yerləşdirilməsi və koordinasiyası şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi/baş mütəxəssisi
Kapital Bank
Elan № 15793
Office manager vakansiyaları
Office manager vakansiyaları
27 Noyabr 2023
Elan tarixi
27 Dekabr 2023
Bitmə tarixi
15734
Baxılıb