Office manager

Office manager

Picartery
  • Şəhər

    Sumqayıt

  • Kateqoriya

    Ofis menecmenti

  • Maaş

    600 AZN

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    27 noyabr 2023

  • Bitmə tarixi

    27 dekabr 2023

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Ofis meneceri vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Vəzifə öhdəlikləri:

• Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi, faksların göndərməsi;
• Ofisin iş üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları, istehlak materialları və digər inventar əşyaları ilə təmin edir, işçilər arasında saxlanılmasını, bölüşdürülməsini və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsini təmin edir;
• Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi;
• Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması;
• Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması;
• Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi;
• Ölkə xarici ezamiyyətlər zamanı əməkdaşlar üçün bilet və otel rezervasiyasını təşkil edilməsi;
• Müəssisə direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclasalar v.s.);
• Müəssisə direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlarin təşkili v.s.)
• Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi;
• Aylıq hesabatların, təqdimatları hazırlaması və rəhbərə təqdim edilməsi üçün aidiyyatı şöbələri məlumatlandırması;
• Rəhbər tərəfindən keçirilən iclasların hazırlıq işlərinin aparılması (lazımi materialların toplanılması, iclasın vaxtı və yeri, gündəliyi, qeydiyyatı barədə iştirakçılara məlumat verilməsi), iclas protokollarını tərtib edilməsi, iclas iştirakçılarına mail şəklində göndərilməsi və protokolların arxivlənməsi ;
• Müəssisə direktorunun Adminstrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;

Əmək şəraitinin şərtləri:

  • İş yeri Sumqayıt şəhərindədir
  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
  • Həftə içi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək (şənbə günü - 09:00-dan 15:00-dək)
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir 

Namizədə tələblər:

  • Cinsi: Xanım
  • Azərbaycan; rus və ingilis (arzuolunandır) dili bilikləri
  • Ofis proqramlarını mükəmməl bilməsi
  • Punktual və dəqiq

Vakansiyaya uyğun olan namizədlər CV-lərini picarteryhr@gmail.com ünvanına mövzu yerində “Ofis meneceri” yazaraq göndərə bilərlər.

Elan #851868

  • 15789

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox