Ofis meneceri

Ofis meneceri

Brandmart QSC- Defacto
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Ofis menecmenti

  • Maaş

    500 AZN

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    28 mart 2023

  • Bitmə tarixi

    27 aprel 2023

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Ofis meneceri vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Brandmart QSC-DeFacto mağazalar şəbəkəsi

  Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi;
  • Ofisin iş üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları, istehlak materialları və digər inventor əşyaları ilə təmin edir, işçilər arasında saxlanılmasını, bölüşdürülməsini və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsini təmin edir;
  • Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi
  • Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması;
  • Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması;
  • Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi;
  • Ölkə daxili və xarici ezamiyyətlər zamanı əməkdaşlar üçün bilet və otel rezervasiyasını təşkil edilməsi;
  • Müəssisə direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclasalar v.s.);
  • Müəssisə direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlarin təşkili v.s.)
  • Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi;
  • Aylıq hesabatların, təqdimatları hazırlaması və rəhbərə təqdim edilməsi üçün aidiyyatı şöbələri məlumatlandırması;
  • Müəssisə direktorunun Adminstrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi:
  • Şirkətdaxili kargüzarlıq işlərinin təşkili, məktub, arayış, etbarnamə və digər sənədlərin yazılması.

 

  • Müştəri təkliflərinin və şikayətlərinin qeydə alınması, mövcüd şikayətlərin səbəbinin araşdırılması.
  • Müştərilərin malın geri qaytarılması və ya dəyişilməsi ilə bağlı hər hansı şikayət və tələblərində mövcud olan prosedurla uyğunsuzluqlar yarandıqda, müraciətin həlli yolunun tapılması üçün müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi
  • Ofisdə səliqəli saxlanılmasına və nizam-intizam qaydalarına riayət olunmasına nəzarət etmək.

Əmək şəraitinin şərtləri:

  • İş yeri : Bakı şəhərində Cəfər Cabbarlı 44 ünvanı, Caspian plaza
    • Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
    • İş vaxtı 1-6-cı günlər 09:00-18:00
    • Əmək haqqı 500 AZN (net)
Namizədə tələblər:

Ali təhsil;
Kargüzarlıq qaydalarını bilməli;
MS Office proqramlarını bilməli;
Dil bilikləri : Azərbaycan və rus dilində mükəmməl şifahi və yazılı istifadə, İngilis dili bilikləri orta səviyyədə olmalıdır ;

Elan #848942

  • 5637

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox