Bakı
Ofis menecmenti
400 - 500 AZN
Tam-ştat
Ali
22 fevral 2023
24 mart 2023
- Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
- Məktubların, daxili yazılan sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı;
- Ofis ləvazimatlarının sifariş edilməsi və siyahı ilə yoxlanılıb, təhvil götürülməsi;
- Ofisə gələn qonaqların və müştərilərin nəzakətli qarşılanması, müvafiq işçi heyətinin oturduğu yer və ya iclas otaqlarına ötürülməsi və yönləndirilməsi, yola salınması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirilməsi;
- İclas və görüşlərin təşkili;
- Kargüzarlıq işlərinin (sənədləşmənin) aparılması;
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə;
- İş qrafiki – həftənin 6 günü
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Ofis meneceri” qeyd edərək öz CV-lərini hr@odontos.az elektron ünvanına göndərməyi xahiş olunur.
Namizədə tələblər:
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.