Bakı
Ofis menecmenti
400 AZN
Tam-ştat
04 dekabr 2023
03 yanvar 2024
Vakansiya: Ofis meneceri (Fred English Yasamal)
Namizede Teleblerimiz:
bütün idarənin işinə nəzarət;
·bütün ofis xidmətlərinin əlaqələndirilməsi (katiblər, kuryerlər, administratorlar, sürücülər,);
· işgüzar yazışmaların aparılması;
· zənglərin edilmesi
· bütün ofis işçilərinə inzibati-təsərrüfat dəstəyi;
· ofis proqramlarini bilmek
· kargüzarlığın aparılması, müxtəlif hesabatların hazırlanması;
· ofis xərclərinin hesablanması, ödənişlərin sənəd dövriyyəsi;
təşkilatçılıq bacarığı;
· qərar qəbul etməkdə müstəqillik;
· vəzifələri heyət arasında bölüşdürmək bacarığı;
· ünsiyyət;
· çeviklik;
· səbir;
· nəzakət;
· punktuallıq;
· vicdanlılıq;
· işgüzar etiket.
Bütün namizədlər treyninqi keçib və uğurla başa vurduqdan sonra işə qəbul olunurlar.
Təhsil- Natamam ali, ali
İş təcrübəsi 1 ildən aşağı
-İş qrafiki: full-time
İş yeri:Yeni Yasamal
Maas-400 azn(bonuslar ola biler)
Maraqlanan şəxslər CV-lərini Ofis meneceri başlığı ilə göndərə bilər.
Telefon :0506875231 -whats appa cvnizi gonderin
Telebeler muraciet etmesin.
Qisamuddetli ish axtaranlar muraciet etmesin
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.