İş Təsviri
Yeni açılacaq Restoranın back ofisinə ofis daxili işlərin icrası üçün Ofis menecer axtarılır
- Gündəlik kargüzarlıq işinin təşkili və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi, yönləndirilməsi zamanı icrasına nəzarət
- Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq şirkət daxili kargüzarlıq işlərinin səmərəli təşkili, sənədlərin sistemləşdirilməsi və qeydiyyatının aparılması
- Şirkət daxili sənəd mübadiləsinin idarə olunması
- Ofis üçün təsərrüfat və ərzaq mallarının alınmasının təşkili
- Restoran idarəetmə sistemində çalışan müdriyyətlərlə əlaqəli işlərin icrası və tapşırıqları əsaasında lazimi işlərin yerinə yetirilməsi
Namizədə Tələblər
- Ali təhsil
- Xanım namizəd
- Yaş həddi : 24-35
- Müvafiq və oxşar vəzifədə minimum 1-3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və türk dilində səlis danışıq qabiliyyəti( Rus və ingilis dili biliyi üstünlükdür)
- Ofis proqramlarında (Excel, Word, PowerPoint) yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı
- Ofis avandanlıqlarından sərbəst şəkildə istifadə etmə bacarığı
- Aktiv və çalışqan, komanda ilə işləmək bacarığına malik
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq,analitik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- Xoş görünüşlü və ünsiyyətcil
- Təşəbbüskar, qərar qəbul etmə bacarığı,stressli situasiyanın idarə olunması
İş rejimi:
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- Həftə içi 5 gün (Bazar ertəsi-cümə)
- Saat : 09:00-dan -18:00-dək
- Nahar vaxtı 12:30-13:30
- Ünvan :Bakı şəhəri,Bakı Dəniz Vağzalının inzibati binası
- Əmək haqqı : 500 Azn