Bakı
Ofis menecmenti
400 - 500 AZN
Tam-ştat
19 avqust 2020
18 sentyabr 2020
- Qonaqların qarşılanması (çay, kofe, su)
- Daxil olan zənglərin cavablandırılması
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqları yerinə yetirilməsi
- Gələn məktubların qəbul edilməsi və yönləndirilməsi
- Məktubların, daxili yazılan sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan
və şirkətdən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı
- İş qrafiki: Həftə içi 6 gün
- İş saatı: 09:00-dan 19:00-dək
Namizədə tələblər:- Yalnız xanım namizədlər
- Yaş həddi 20-30
- Təhsili: Ali
- Azərbaycan dilində səlist və düzgün danışıq bacarığı(xarici dil bilikləri arzuolunandır)
- Ofis avandanlıqlarından sərbəst şəkildə istifadə etməli
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı (Word, Excel mütləqdir) əlavə program bilikləri olanlara üstünlük veriləcək.
- Ciddi, səbirli, xoş görünüşlü və komanda halında işləməyi bacarmalı, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
Xahiş edirik yalnız şəkilli CV-lərinizi babak.h@imperial-cc.com mail adresinə mövzu yerinə "Ofis meneceri" qeyd edərək göndərəsiniz.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.