Bakı
Ofis menecmenti
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
26 avqust 2020
25 sentyabr 2020
Vəzifə təlimatları
• Şirkət qonaqlarının qarşılanması,köməklik göstərilməsi,istiqamətləndirilməsi;
• Telefon zənclərinin qəbul edilməsi və yönləndirilməsi;
• Məktubların qəbul edilməsi,müvafiq departamentlərə yönləndirilməsi və məktubların göndərilməsi;
• Sənədlərin scan edilməsi,vaxtında qovluqlara səliqəli formada yığılması;
• Sənədlərin və elektron məlumatların saxlanılmasına nəzarət;
• Ofis avadanlıqlarına (ləvazimatlarına) nəzarət;
• Ofis avadanlıqlarında hər- hansı nasazlıq yaranarsa dərhal aidiyyatı şəxslərlə əlaqə saxlanılmalı;
• Ofis ləvazimatlarının miqdarına mütamadi olaraq nəzarət edilməli, ləvazimatlar bitməzdən öncə sifariş verilməlidi.
İş qrafiki: 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
6 gün 09:00-dan 13:00-dək
Təhsil: Ali təhsil
İş təcrübəsi: 1 ildən artıq
Yaş həddi: 25-35;
Dil bilikləri: Rus- dili bilməsi mütləqdir ( İngilis dili azru olunandı)
Kamandada işləmə bacarığı;
Həm yazılı həmdə şifahi ünsiyyət bacarıqları;
Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək ;
Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq;
Gündəlik deadline-lara ciddi riayət;
Əlaqələndirici şəxs:: Samir Hacıyev
Elektron ünvan: hr@kristalabsheron.az
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.