Bakı
Ofis menecmenti
500 AZN
Tam-ştat
27 avqust 2020
26 sentyabr 2020
Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasına nəzarət;
- Kargüzarlıq işinin yüksək səviyyədə təşkili və aparılması;
- Kargüzarlıq və ofis daxili işlər;
- Görüşlərin təşkili;
- Email və telefon zənglərinin cavablandırılması
- İş günləri 6 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
- 6 gün saat 09:00-13:00 (bazar istirahət günüdür)
- Yaş : 23-35;
- Əmək haqqı: 500 AZN
- İş təcrübəsi 1-2 il
- Azərbaycan və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilməli
- Punktuallıq;
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq , intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
- Ofis programlarında işləmə bacarığı;
- Təşkilati bacarıqları, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
- Vəzifələrin icrası üçün çalışqan olmaq;
- Komanda daxilində işləmək bacarığı;
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini hr97.office97@gmail.com elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Ofis Meneceri” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.