Sumqayıt
Ofis menecmenti
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
15 sentyabr 2020
15 oktyabr 2020
1. Daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
2. Kargüzarlıq sənədlərinin dövriyyəsinin təmin edilməsi;
3. Kargüzarlıq sənədlərinin təyinatı üzrə arxivdə yerləşdirilməsi;
4. Məktubların, emaillərin yazılması və göndərilməsi;
5. Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
6. İş saatı 09:00-18:00;
7. Nahar firma hesabına verilir;
8. İstirahət günü - Şənbə və Bazar günləri;
9. İş yeri Sumqayıt şəhərində firmanın baş ofisindədir;
Namizədə tələblər:1. Minimum 1 il ofis meneceri vəzifəsində iş təcrübəsi olmalı;
2. Ali təhsilli olmalı;
3. Ofis proqramlarını (Word, Excel, Outlook) mükəmməl bilməli;
4. İngilis və rus dili bilməsinə üstünlük verilir;
5. İnsanlarla xoş ünsiyyət yarada bilmək qabiliyyəti, kollektiv üzvləri ilə yaxşı münasibət qura bilmək qabiliyyəti olan xanım namizəd tələb olunur;
6. İşində dəqiq, məsuliyyətli, işgüzar olmalı;
7. 23-35 yaş həddində xanım olmalı;
8. Sumqayıt şəhərində yaşayan olmalı.
CV-nizi mövzu yerində “Ofis meneceri” qeyd etməklə info@qartal.az email ünvanına göndərə bilərsiniz.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.