T

Ofis meneceri

Technoil LLC

Vaxtı bitmiş

450 - 500 AZN

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Ofis meneceri vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 3250

Ofis meneceri vakansiyaları

Ofis meneceri vakansiyaları

24 Sentyabr 2020

Elan tarixi

24 Oktyabr 2020

Bitmə tarixi

20142

Baxılıb

İş məlumatları

Sumqayıt

Şəhər

Ofis meneceri

Vəzifə

1 ildən 3 ilə qədər

İş stajı

450 - 500 AZN

Əmək haqqı AZN

Tam-ştat

İş rejimi

İnzibati

Sahə

Ofis menecmenti

Kateqoriya

İş barədə məlumat

Ofis menecer

Vəzifə öhdəlikləri:

• Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirməsi, faksların göndərməsi;
• Ofisin iş üçün zəruri olan dəftərxana ləvazimatları, istehlak materialları və digər inventar əşyaları ilə təmin edir, işçilər arasında saxlanılmasını, bölüşdürülməsini və sadalanan dəyərlərdən səmərəli istifadəsini təmin edir;
• Qonaqların qarşılanması və aidiyyatı şəxslərlə görüşünü təşkil edilməsi;
• Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında şirkətdaxili, ölkədaxili va beynəlxalq yazışmaların aparılması;
• Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparılması;
• Dövlət və qeyri-dövlət təşkilatlarına rəsmi sənədlərin çatdırılması məqsədi ilə kuryer xidməti ilə əlaqə saxlanılması və işlərin koordinasiya edilməsi;
• Şirkətin əməkdaşlarının işlə bağlı olan təyinat nöqtələrinə çatdırılması üçün logistika işlərinin koordinasiya edilməsi;
• Ölkə xarici ezamiyyətlər zamanı əməkdaşlar üçün bilet və otel rezervasiyasını təşkil edilməsi;
• Müəssisə direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclasalar v.s.);
• Müəssisə direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlarin təşkili v.s.)
• Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi;
• Aylıq hesabatların, təqdimatları hazırlaması və rəhbərə təqdim edilməsi üçün aidiyyatı şöbələri məlumatlandırması;
• Rəhbər tərəfindən keçirilən iclasların hazırlıq işlərinin aparılması (lazımi materialların toplanılması, iclasın vaxtı və yeri, gündəliyi, qeydiyyatı barədə iştirakçılara məlumat verilməsi), iclas protokollarını tərtib edilməsi, iclas iştirakçılarına mail şəklində göndərilməsi və protokolların arxivlənməsi ;
• Müəssisə direktorunun Adminstrativ tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;

Əmək şəraitinin şərtləri:

• İş yeri Sumqayıt şəhərindədir
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
• İş vaxtı 1-5-ci günlər 09:00-18:00
• Nahar və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin edilir
• Əmək haqqı 450-500 AZN


NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR

• Ali təhsil;
• İş təcrübəsi : Müvafiq sahədə minimum 1 il;
• Kargüzarlıq qaydalarını bilməli;
• MS Office proqramlarını bilməli;
• Dil bilikləri : Azərbaycan dilində mükəmməl şifahi və yazılı istifadə, Rus dili və İngilis dili bilikləri orta səviyyədə olmalıdır ;
• Yalnız Sumqayıt şəhərində yaşayan xanım namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır;

Vəzifəyə tələb olunan səriştələr:

• Dürüstlük
• Nəticə yönümlülük
• Məsuliyyət
• Komandada işləmək
• Stressə davamlılıq
• Analitik düşünmə qabiliyyəti

Müsahibə bütün daxil olan və seçilən CV –lər əsasında aparılacaq.
CV - lər 28 Sentyabr 2020-ci il tarixinədək qəbul olunur.

Xahiş edirik, mövzu hissəsində “Ofis menecer” yazaraq, öz CV-lərinizi Azərbaycan dilində (foto ilə) hr@technol.az e-poçt ünvanına göndərəsiniz.
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.


Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 3250

Ofis meneceri vakansiyaları

Ofis meneceri vakansiyaları

24 Sentyabr 2020

Elan tarixi

24 Oktyabr 2020

Bitmə tarixi

20142

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"