Bakı
Menecment
400 AZN
Tam-ştat
29 aprel 2021
29 may 2021
Ofis Menecer/Administrator kimi fəaliyyət göstərmək istəyən şəxslər müraciət edə bilərlər.
• Rəhbərlik tərəfindən daxil olan tapşırıqların icrası;
• Daxil olan sənədlərin/sifarişlərin qəbulu, qeydə alınması;
• Göndərilən sənədlərin/sifarişlərin qeydiyatının aparılması, yola salınması;
• Qəbul olunmuş sifarişlərin təhvil verilməsi tarixlərini nəzarətdə saxlamalı;
• Ofis ləvazimatlarının düzgün təchiz edilməsinə nəzarət edilməsi;
• Ofis əməkdaşlarının koordinasiyasını təşkil etmək;
• İş yazışmalarının və danışıqların aparılması;
• Daxil olan zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi;
• Gələn qonaqların qarşılanması və yerləşdirilməsi;
• Görüşlərin təşkili;
• Stomatoloji sahə ilə bağlı məlumatlı olmaq üstünlükdür;
• İş qrafiki: Həftədə 6 gün, 09:00-dan 19:00-dək;
• 21-35 yaş aralığında xoşməramlı xanımlar. İş təcrübəsi arzuolunandır.
• Azərbaycan,rus dillərini səlist bilməli, ingilis dili üstünlükdür;
• Dəqiqlik, punktuallıq və motivasiya;
• Məsuliyyətli, və komandada işləmə qabiliyyəti;
• Ünsiyyət qurma və izah etmə qabiliyyəti;
• Nitqdə qüsur olmamalı;
• Nəzakətli olmaq, korporativ etiket biliklərinə malik olmaq;
• Microsoft Office proqramları (Word, Excel, Outlook) üstünlükdür.
• Stresli işlərdə işləmək bacarığı.
İş haqqında ümumi məlumatlar veriləcək.
Əmək haqqı 400 AZN-dən başlayaraq.
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər şəkilli CV-lərini mövzu hissəsində "Ofis meneceri" qeyd edərək vkhankishiyev@gmail.com elektron ünvanına təqdim edə bilərlər.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.