Bakı
Ofis menecmenti
300 - 500 AZN
Tam-ştat
Ali
08 sentyabr 2021
08 oktyabr 2021
Vəzifə və öhdəliklər:
- Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək, ümumi elektron poçta gələn məktubların cavablandırılması
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını operativ və məsuliyyətli şəkildə icra etmək
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi
- Hesabatların hazırlanması
- Qlobal saytlardan ingilis dilində araşdırmalar etmək və ingilis dilində danışıqlar aparmaq
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün
- İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 300-500 AZN
- Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- Ali təhsil
- Vəzifə öhdəliklərini vaxtında yerinə yetirmək
- Məsuliyyətli, dəqiq və komandada işləmə bacarığı
- MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti
- Dil bilikləri: Azərbaycan səlis, İngilis dili B1 səviyyədə (yaxşı)
- Yalnız xanım namizədlər: 20-40 yaş
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “OFİS MENECERİ” qeyd edərək info@medproduct.az elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.