Bakı
Ofis menecmenti
300 - 400 AZN
Tam-ştat
Ali
23 fevral 2022
25 mart 2022
- Müştəri xidmətinin və məmnuniyyətinin təmin olunması
- Ofis daxili sənədlərin sistemə yerləşdirilməs və daxili hesabatların hazırlanması
- Məhsullar haqqında ətraflı məlumat öyrənmək (şirkət tərəfindən təlimlər təşkil olunacaq) əməkdaşlara və müştərilərə yüksək səviyyədə təqdim etmək
- Xidmət seçimində müştəriyə xidmət haqqında tanıtım həyata keçirilməsi
- Azərbaycan dilində səlis nitq qabiliyyəti, rus və ingilis dilləri arzuolunandır
- Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək
- İş rejimi:həftənin 6 günü, saat 09:00-dan
18:00-dək
Namizədə tələblər:- Ali və ya orta təhsil, riyazi biliklərin olması üstünlükdür
- Ünsiyyətcil, gülərüz
- Azərbaycan dilində fikrini rahat ifadə etmə bacarığı (rus dili biliyi olanlara üstünlük verilir)
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək
- Komandada işləmə bacarığı olmalı
- Word Excel proqramlarında işləməyi bacarmaq
- Aktiv, məsuliyyətli,stressə davamlı, işində dəqiq, ünsiyyət qurma bacarığı olan qadın namizədlər müraciət edə bilər.
Zəhmət olmasa CV-lərinizi sevinc.calilova@azestetik.az -mail adresinə göndərin. CV-ləri göndərərkən başlıq yerinə “Ofis meneceri” qeyd etməyi unutmayın.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.