Bakı
Ofis menecmenti
500 - 600 AZN
Tam-ştat
Ali
16 avqust 2022
15 sentyabr 2022
- Aid olduğu şöbə üzrə ofis daxili işlərə nəzarət;
- Sifarişlərin hazırlanması, onların qaimələrə işlənilib, kuryerə təhvil verilməsi;
- Satış, qaytarma və ödəniş qaimələrinin sistemə işlənilməsi;
- Stoka nəzarət etmək. Analizlər edildikdən sonra yeni sifarişlərin yazılması;
- Əmək haqqı – 500 Azn + aylıq tətbiq olunan öhdəliklər yerinə yetirilərsə əlavə premiya veriləcək.
- İş təcrübəsi - 2 il
- İş qrafiki – 6 gün (həftə içi - 09.00 - 18.00, şənbə günü – 09.00 – 16.00)
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Ofis meneceri” qeyd edərək öz CV-lərini hr@odontos.az elektron ünvanına göndərməyi xahiş olunur.
Namizədə tələblər:- Kompüter bilikləri : Word, Excel;
- 1C və digər satış proqramlarında təcrübəsi olanlara üstünlük verilir;
- Azərbaycan dili səlis bilməli, əlavə dil bilənlərə üstünlük veriləcək;
- Ciddi, məsuliyyətli və verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək bacarığı;
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı;
- Gərgin iş şəraitində işləmə bacarığı
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.