Ofis meneceri / Receptionist

Ofis meneceri / Receptionist

Unicons
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Tikinti

  • Maaş

    600 AZN

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    10 fevral 2025

  • Bitmə tarixi

    17 mart 2025

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Ofis meneceri vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Vəzifə – Ofis meneceri/Receptionist
İş qrafiki: Bazarertəsi – Şənbə  9:00 – 18:00
İş ünvanı – Ağ Şəhər, Mərkəzi Bulvar küç. 6   
 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkət qonaqlarının  qarşılanması,  köməklik göstərilməsi, istiqamətləndirilməsi;
  • Müştərilərə showroomun gəzdirilməsi, məhsullar barədə məlumat verilməsiı;
  • Daxil olan zəngləri qəbul edilməsi.
  • Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı müştərilərə ətraflı cavabların verilməsi və ya onların təyinatı üzrə istiqamətləndirilməsi;
  • Mütəmadi olaraq şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların təqib edilməsi,
  • Prioritetə görə qeydlərin aparılması və lazımı ünvana yönəldilməsi;
  • Məktubların qəbul edilməsi, müvafiq departamentlərə yönləndirilməsi və məktubların göndərilməsi;
  • Sənədlərin scan edilməsi, vaxtında qovluqlara səliqəli formada yığılması;
  • Sənədlərin və elektron məlumatların saxlanılmasına nəzarət edilməsi;
  • Ofis avadanlıqlarına (ləvazimatlarına) nəzarət: Ofis avadanlıqlarında hər hansı nasazlıq yaranarsa dərhal aidiyyatı şəxslərlə əlaqə saxlanılmalsı; Ofis ləvazimatlarının miqdarına mütəmadi olaraq nəzarət edilməsi, ləvazimatlar bitməzdən öncə sifariş edilməsi;
  • Gündəlik inzibati işlərin yerinə yetirilməsi;
  • Sosial şəbəkələr üzərində şirkətin təbliğ olunması;
  • Şirkət adından iştirak edərək lazım ola biləcək görüşlərin aparılması;
  • Verilən tapşırıqlar üzrə həftəlik, aylıq və rüblük raportların hazırlanması və təqdim olunması;

 

İşçidən tələb olunan xüsusiyyətlər

  • Ali Təhsilli;
  • Cinsiyyət: Qadın;
  •  Yaş aralığı: 22-30;
  • 1-3 illik iş təcrübəsi
  • Azərbaycan və Rus dilində sərbəst danışmaq və yazmaq. İngilis dilini bilənlərə üstünlük veriləcək;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Səliqəli, xoş görünüşlü və ünsiyyətcil;
  • İşgüzar, təşəbbüskar və problemləri həll etmək bacarığı;
  • İşə planlı yanaşma, analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Microsoft Office proqramları ilə işləmək bacarığı;

 

Qeydlər: 

  • CV-lərə bir ədəd şəkil əlavə olunmalıdır.
  • Vəzifəyə aidiyyəti olmayan şəxlər qeydə alınmayacaq
  • Müraciət etdiyiniz vəzifəni emailin subject hissəsinə qeyd edin

 

Elan #858741

  • 4564

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox