Bakı
Ofis menecmenti
250 - 400 AZN
Tam-ştat
Ali
07 sentyabr 2021
07 oktyabr 2021
Ofis meneceri/Resepşn
İş barədə məlumat:
- Şirkətin adına gələn sənədlərin qəbul olunması və lazımi şəxslərə çatdırılması
- Xarici və daxili sənədlərin vaxtı-vaxtında aidiyyatı üzrə yerlərə çatdırılmasını təmin etməli
- Şirkətin maillərinə nəzarət etməli
- Ofis daxili və ofisə gələn zənglərə cavab verməli
- Ofis proqramlarında işləməyi bacarmalı
- Ofis üçün ləvazimatlr lazım olan təqdirdə şirkətlərlə əlaqə saxlamalı və bütün dəftərxana ləvazimatları və zəruri avadanlıqlarla təmin etməli
- Ehtiyac olduqda sənədlərin surətini çıxarmalı və ya skan etməli
- Ofis üçün qeydiyyat sisteminin yaradılması
- Ofis üçün inventarlar siyahısının hazırlanması
- Yerinə yetiriləcək vəzifələr üzrə tələb olunan bilik və bacarıqların təkmilləşdirilməsinə hazır olmalı
- Rəhbərliyin işi üçün lazım olan sənədləri və materialları hazırlamalı
- Rəhbərlik tərəfindən keçirilmiş iclas və iclasların hazırlanması üzrə işlər aparmalı
- İş Həftə içi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək, həftənin şənbə günü saat 10.:00-dan 13:00-dək
- AR-Əmək məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
- Əmək haqqı 250-400 AZN (Əmək haqqı artandır)
- Azərbaycan və rus dilini təmiz bilməli, ingilis dili arzuolunandır
- 1 ildən 3 ilə iş təcrübəsi olmalı
- Məsuliyyətli olmalı və kollektivdə işləməyi bacarmalı
- MS Office Proqramlarını bilməsi
Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək.
Maraqlananlar CV-lərinizi adviser@maybo.az adresinə OFİS MENECERİ başlığı ilə göndərə bilərsiniz.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.