Gəncə
Menecment
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
28 oktyabr 2020
27 noyabr 2020
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz :
• İnvertarlar əməliyyatlarının aparılması;
• Müştərilərlə bağlanan müqavilələrin yoxlanılması;
• Rəhbərliyin tapşırığı ilə hesabatların hazırlanması;
• Sənəd dövriyyəsinin aparılması;
• Müştərilərin yeni kod açılması tələbinin keçirilməsi;
• Davamiyyət cədvəllərinin və tabellərinin işlənməsi.
Bizim iş şərtləri :
• İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
• İş saatları: 09:00-18:00;
• İş yeri : Gəncə.
Biz nə təklif edirik :
• Karyera və peşəkar inkişaf üçün əla imkanlar;
• Təlim və inkişaf proqramlarının geniş çeşidi;
• Mükəmməl peşəkar komanda və mehriban mühit.
Sizdən tələb olunan sahə üzrə səriştə və bacarıqlar :
• Operator vəzifəsində iş təcrübəsi;
• MS Office bilikləri, Excell ( əla );
• Komandada işləmək bacarığı;
• Məsuliyyətli, punktual, diqqət, ünsiyyətcil və çalışqan
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi :
• Təhsil : Ali (İqtisadiyyat, maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə);
• İş təcrübəsi : Böyük ticarət şəbəkələrində və ya istehsal sahələrində 3 illik;
• Kompüter bilikləri : ERP sistemləri üzrə təcrübə, eyni zamanda LOGO Enterprise, MS Excel üzrə.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Operator-Gəncə” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.