Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
26 oktyabr 2021
25 noyabr 2021
1.Daxil olan zənglərin qəbulu və emalı;
2.Müştərilərə kartlarla əməliyyatlar üzrə və kart hesabların informasiyası və
konsultasiyası ilə təmin edilməsi;
3.Şirkətin məhsulları və xidmətləri haqqında məlumat verilməsi;
4.Kart sahiblərindən olan sorğu və müraciətlərlə bağlı sənədləşdirilməsi;
5.Müştəri sorğuların emalı;
6.Xidmətə qoşulmaq üçün müştərilərin cəlb edilməsi ;
Namizədlərdən CV-i “Operator” mövzusu ilə hr@azericard.com ünvanına göndərmək xahiş olunur.
Namizədə tələblər:“Azərikard” MMC Azərbaycanda MasterCard, Visa, American Express, Diners Club,
UnionPay və JCB Beynəlxalq Ödəmə Sistemləri tərəfindən tamamilə sertifikatlaşdırılmış
ilk prosessinq mərkəzidir. Hal-hazırda aktiv olan vakansiya: Operator call center
Tələblər:
1 Ali təhsil;
2 Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini bilməsi mütləqdir;
3 Stressə davamlılıq. Özünü idarə etmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
4 Digər şəxslərlə ünsiyyət və münasibət qura bilmə bacarığı;
5 Qrafika uyğun komandada, çox funksional rejimdə, zaman məhdudiyyətinə ciddi
riayət edərək çalışa bilmə bacarığı;
6 Peşəkarlığın inkişaf etdirilməsi arzusu və buna hazırlıq;
7 Böyük həcmdə işlərə hazırlıq;
8 Doğru və aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı;
9 Kompüter proqramların bilmə bacarığı;
10.Növbə ilə işləmək bacarığı (gecə növbəsi daxil olmaqla).
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.