Payroll Specialist

Payroll Specialist

Azerlotereya
  • Şəhər

    Babək

  • Kateqoriya

    Maliyyə analiz

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    23 iyul 2021

  • Bitmə tarixi

    22 avqust 2021

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Payroll Specialist vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Position: Payroll Specialist

Key Responsibilities:

• Manage workflow to ensure all payroll transactions are processed accurately and timely;
• Ensure that employee payroll processing is in compliance with laws and regulations
• Review and ensure accuracy of approved timesheets
• Understand proper taxation of employer paid benefits;
• Process correct calculations and compliance;
• Collection of extra day off applications, control of accumulated extra days balance of employees.
• Calculation sick-leaves, unemployment and employees compensation, also social security payments
• Track and deduct all garnishments, cash advances and other special payroll deductions;
• Preparation orders, protocols, collecting and sending documents to SSPF.
• Prepare salary reference letters upon employees’ requests
• Order of new salary cards collection/distribution and cancellation
• Respond to payroll queries from employees in a timely manner;
• Researches, analyzes and resolves payroll-related problems or questions;
• Preparation of reports for Coins that are related to the payroll just completed
• Calculation service fees for employees with service contracts.Ensure staff Hiring through EGOV system
• Preparation of personal folders according to company policy
• Payroll management (local and expatriate staff), including salary and vacation calculation, orders and government reports preparation (Pension Fund, Statistics, TAX report-monthly, quarterly, yearly.
• Migration issues monitoring and support including preparation of documents for State Migration Service. Visa issues support.
• Apply company compensation and benefits policies;
• Work with Life insurance company on reporting and updating current employees data, new hires, and terminations in regard to compulsory life insurance and other relevant programs;

Namizədə tələblər:

Requirements:

• Bachelor in economic or finance or other related fields;
• Minimum 1 year of work experience in payroll positions;
• Good knowledge of Labour and Tax legislation;
• Strong computer skills in office programs
• Ability to deal sensitively with confidential material;
• Decision-making, problem-solving, and analytical skills;
• Communication, organizational, multi-tasking, and prioritizing skills;

Interested nominees please send CV with subject “Payrol Specialist” to hr@azerlotereya.com mail address.

Elan #842647

  • 1449

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox