Görəcəyiniz işlər:
- Komandanın fəaliyyət istiaqaməti üzrə məhsulun optimallaşdırılması, innovativləşdirilməsi istiqamətində davamlı işin aparılması;
- Biznes tapşırığa əsasən məlumatların təhlili, uyğun model və yanaşmaların tətbiq olunması və bu işlərə dair təqdimatların hazırlanması;
- Tətbiq olunmuş model və yanaşmaların izlənməsi və optimallaşdırılması;
- Partnyorlarla işin təşkil olunması,yeni müştərilərin cəlb olunmasına dair təkliflərin verilməsi;
- İmtiyazlı müştərilərə göstərilən xidmətə dair yeni təkliflərin verilməsi, ipoteka, istehlak kredit satışlara müsbət təsir edə biləcək təkliflərin hazırlanması;
- Biznes proseslərin rəqəmsallaşdırılmasına dair işlərin aparılması;
- Layihə üzrə digər strukturlar ilə kommunikasiya yaradılması.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsilə;
- Hesabatlıq və ya təhlil şöbələrində iş təcrübəsinə (üstünlükdür);
- Yaxşı səviyyədə MS Excel biliklərinə;
- İngilis dili biliklərinə (orta səviyyədə);
- Orta səviyyədə SQL, Python biliklərinə (üstünlükdür);
- Məlumatların vizuallaşdırılması üzrə biliklərə (üstünlükdür);
- Komandada (Scrum/Agile) işləmək bacarığı və yeni texnologiyaları öyrənmə həvəsinə;
- Kreativ düşüncə və problemlərin həllərinə kreativ yanaşma bacarığına.