Bakı
Heyətin idarəolunması
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
07 noyabr 2020
07 dekabr 2020
Məsuliyyət
1. Agentliyin Nizamnaməsi və müvafiq şöbənin əsasnaməsi əsasında şöbənin qısa və uzun müddətli iş planını tərtib etmək;
2. Şöbənin işinin strateji inkişafına dair beynəlxalq təcrübə əsasında təşəbbüslər irəli sürmək;
3. QFİT vasitəsilə əldə edilmiş bilik, bacarıq, səriştə və təcrübənin qiymətləndirilməsi və tanınması prosesinə rəhbərlik etmək;
4. “AR-nın ömürboyu təhsil üzrə Milli Kvalifikasiyalar Çərçivəsi”nin tələblərinə uyğun qeyri-formal və informal təhsil vasitəsilə əldə edilən səriştələrin tanınması, peşə və kvalifikasiya standartları əsasında işçi qüvvəsinin sertifikasiyası sisteminin formalaşmasını təmin etmək;
5. QFİT üsulu ilə əldə olunmuş kvalifikasiyaların tanınması ilə bağlı cəlb olunacaq mütəxəssislərin seçimi prosesinə nəzarət etmək;
6. İşə qəbul zamanı peşə ixtisasını təsdiq edən sənədin tələb edilməsinin hüquqi bazasının formalaşmasını təmin etmək;
7. İşəgötürənlərlə əlaqələrin qurulmasını təmin etmək;
8. Qeyri formal və informal üsulla əldə olunmuş kvalifikasiyaların tanınması ilə bağlı pilot layihəni həyata keçiriməsini təmin etmək;
9. Proseslərin yazılması və ölçüləbilən nəticələr əsasında icrasına nəzarət etmək;
10. Vəzifə öhdəliklərindən irəli gələn digər fəaliyyətləri həyata keçirmək.
İş qrafiki: bazar ertəsi-cümə, saat 09:00-18:00
• Ali təhsil;
• 3 nəfərdən ibarət komandanı və 20+ ekspert qrupunu idarəetmə bacarığı;
• İdarəçi kimi minimum 2 il iş təcrübəsi;
• Yüksək səviyyədə Azərbaycan və ingilis dili biliyi (rus dili arzuolunandır);
• Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək və internet resurslarının istifadə bacarığı;
• Effektiv şifahi və yazılı peşəkar kommunikasiya bacarığı;
• Beynəlxalq təcrübənin öyrənmək, təhlil etmək və tətbiqinə nail olmaq bacarığı;
• Analitik, strateji düşünmə və problem həlletmə bacarığı;
• Monitorinq və qiymətləndirmə bacarığı;
• Təşkilatçılıq bacarığı;
Üstünlüklər
1. Dövlət qurumlarında təmsil olunma və dövlət əhəmiyyətli tapşırıqların icrası;
2. Dövlət qurumlarında karyera qurmaq və vəzifədə irəliləmək imkanı;
3. Ölkə ərazisində spesifik bir sahənin rəhbəri olmaq imkanı;
4. Rəqabətqabiliyyətli və nəticəyönümlü əməkhaqqı sistemi.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV- lərini hr@tkta.edu.az elektron ünvanına mövzu yerinə “QFİTT şöbə müdiri” qeyd etməklə göndərə bilərlər.
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.