Elan № 21982
04 Yanvar
Elan tarixi
08 Fevral
Bitmə tarixi
2295
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
Reception
Vəzifə
1 ildən az
İş stajı
500 - 600 AZN
Əmək haqqı AZN
Tam-ştat
İş rejimi
İnzibati
Sahə
Katibə / Resepşn
Kateqoriya
İş barədə məlumat
Namizədə dair əsas tələblər
- Cinsi: Qadın
- Xoş xarici görkəm;
- Azərbaycan dili (sərbəst), rus dili (sərbəst) səviyyədə bilmək
- Yüksək ünsiyyət qurmaq bacarıqları və gülərüzlülük.
- Saat 10:00 – 19:00
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək, eləcə də telefonla danışıqları sifariş vermək;
- Şirkətə daxil olan müştəriləri və qonaqları qarşılamaq;
- Gələnlərin qeydiyyatını aparmaq;
- Showroom üzrə gündəlik müştəri fiksasiyası hesabatını hazırlayıb struktur üzrə aidiyyatı bölməyə təqdim etmək
- Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə müvafiq hesabatları tərtib edərək hazırlamaq;
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini info@selection.az e-mailin mövzu hissəsində “Qeydiyyatçı (Hostes)”, sözlərini qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Resepşn
"Rəvan" Əmlak alqı-satqı şirkəti
Resepşn
Fikir Coworking
Ресепшн
Asthetik Lab kosmetoloji klinika
Resepşn
Muhtesem3lu
Референт - Секретарь
Asthetik Lab kosmetoloji klinika
Qeydiyyatçı
1st Fitness MMC
Assistent
Global Group MMC
Ofis administratoru
Picartery
Kadrlar üzrə assistent
Asthetik Lab kosmetoloji klinika
Ofis meneceri
Kaizen MMC
Təlimçi
Bakı Nitq Mərkəzi MMC
Recruiter
Div Academy
Ofis meneceri
British Academy
İşə qəbul üzrə aparıcı mütəxəssis
ABV
İstedadların idarə edilməsi departamentinin İşçi yerləşdirilməsi və koordinasiyası şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi/baş mütəxəssisi
Kapital Bank
HR Specialist/ İR Mütəxəssisi
PASHA Holding
Elan № 21982
04 Yanvar
Elan tarixi
08 Fevral
Bitmə tarixi
2295
Baxılıb
Elanın irəli çəkilməsi
Ödəniş etməklə sayt istifadəçi razılaşmasını və sayt qaydalarını qəbul etmiş olursunuz.