Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətə gələn qonaqları gülərüzlə qarşılayaraq, müvafiq şəxs və ya şöbəyə yönləndirmək;
- Telefon zənglərini cavablandırmaq və müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
- Reception bölməsinin səliqəli və nizamlı saxlanılmasına nəzarət etmək;
- Məktub, sənəd və bağlamaların qəbul edilməsi və düzgün bölüşdürülməsi;
- Ofis işlərinin vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi (sənədləşmə, fotokopiya, skan, faks və s.);
- Dəftərxana ləvazimatlarının sifariş edilməsi və şöbələrə çatdırılması;
- Sifariş edilmiş məhsulları sürücülər vasitəsilə müştərilərə yönləndirmək və çatdırılma prosesinə nəzarət etmək;
- Anbardakı məhsulların nizamına nəzarət etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Namizədə tələblər:
- Ali Təhsil;
- Receptionist və ya inzibati iş sahəsində ən azı 1 il təcrübə;
- Azərbaycan və İngilis dillərində sərbəst danışıq, rus dilində orta səviyyə üstünlükdür;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Yalnız xanım namizədlər müraciət edə bilər.
Biz nə təklif edirik?
- Rahat və səmimi iş mühiti;
- Təcrübəyə uyğun əmək haqqı;
- Peşəkar inkişaf imkanları.
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi - Cümə: 09:00 - 18:00
- Şənbə - 09-00-13:00
Müraciət qaydası:
Maraqlanan namizədlər şəkilli CV-lərini hr@imago.az ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu bölməsində "Receptionist" qeyd etmək xahiş olunur