- İnvestisiya Funksiyasının rəhbərlərinə tam inzibati dəstək. Təşkilatlardan və vətəndaşlardan daxil olan müraciətlərin icra olunması, icrasına nəzarətin həyata keçirilməsi, kargüzarlıq işlərinin aprılması, rəhbərlikdən daxil olan müvafiq tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
- Rəhbərliyə katiblik və inzibati işlərin həyata keçirilməsində köməklik.
- Daxil olan sənədlərin sistemləşdirilməsi və rəhbərliyə təqdim olunması
- Yuxarı təşkilatlara, kənar təşkilatlara göndərilən sənədlərin tərtibi və hazırlanmasında iştirak etmək.
- Sorğu materiallarının komplektləşdirilməsinin təmini, onları sinifləşdirilməsi və sistemləşdirilməsi.
- Xidməti materialların rəhbərlərə məruzə etmək üçün sistemləşdirilməsi.
- İclas və müşavirələrinin keçirilməsini planlaşdırılması, təşkil olunması.
- Rəhbərliklə görüşlərin idarə olunması.
- Rəhbərin telefon əlaqələrini təşkil edilməsi.
- Müraciətlərin və məktubların cavablandırılması zamanı cavab məktub layihələrinin hazırlanması.
- Məlumat və materialların toplanması, təhlil edilməsi və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
- Telefon və elektron poçt sorğularının qeydlərini aparmaq.
Namizədə tələblər:Departament iş vaxtının uçotunun aparılması.
- Hər hansı məlumatla işlərkən tam məxfiliyi təmin etmək.
- Vəzifə tələbləri:
- Bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sahədə minimum 1 il təcrübə;
- Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları (ingilis dili bilikləri mühüm üstünlükdür);
- Mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət;
- Excel, Word, PowerPoint, Outlook və MS Teams/Zoom proqramları üzrə yüksək biliklər;
- Mükəmməl vaxtın idarəedilməsi bacarıqları;
- Məsuliyyətli və etibarlı olmalıdır;
- Təzyiq altında işləmək bacarığı.