Vəzifə öhdəlikləri:
- Müxtəlif platformalarda istifadəçi cəlb etmək və saxlamaq üçün hərtərəfli rəqəmsal marketinq strategiyaları hazırlamaq və icrasını həyata keçirmək
- Rəqiblərin monitorinqini həyata keçirmək və bazarın tələblərini təyin etmək
- Məhsulun rəqabətliliyi üçün təkliflərin işlənib hazırlanması
- Ənənəvi marketinq fəaliyyətinin icrasına dəstək göstərmək
- Komandanın doğru yönləndirilməsi və effektivliyin qorunması
- Reklam büdcəsinin planlanması
- Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlamaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.);
- Analizə əsasən hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
- Vəzifəsinə bilavasitə aid olan digər işləri yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Rəqəmsal marketinq sahəsi üzrə 1 il iş təcrübəsi
- Tələb olunan alətlər:
- Google Tag Manager
- Google Analytics
- Google Search Console
- Google Ads
- Facebook Meta (facebook business, facebook ads)
- Komanda şəklində işləmə bacarığı
- Məsuliyyətli, təşəbbüskar və işgüzar
- Korporativ ünsiyyət bacarıqları.
- Səlis azərbaycan və ingilis dili biliyi, rus dili biliyi üstünlükdür;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: I-V günlər
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında təyin olunacaq
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq əmək müqaviləsi bağlanılır
Uyğun namizədlər öz CV-lərini "Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi" başlığı altında e-mail ünvanına göndərə bilərlər.