Vəzifələr:
- Sosial media hesablarının idarə edilməsi (Facebook,Instagram,LinkedIn,YouTube,Google My Business,Tik-Tok);
- Sosial media post planının və postların hazırlanması (Günlük,Həftəlik,Aylıq);
- Reklam sferasına aid məqalələrin yazılması;
- Şirkət saytının idarə edilməsi (Wordpress);
- SEO işləri görmək (Content seo ,Meta description,Keywords,Search Console);
- Marketinq kampaniyaları üzrə kompleks hesabatların tərtibi və təhlili.
- Google Ads, Meta Ads-də reklam kampaniyalarının qurulması və optimizasiyası.
Tələblər:
- Oxşar vəzifədə ən azı 1-3 il iş təcrübəsi.
- Google Ads, Meta Ads-də reklam kampaniyalarının effektiv qurulması və optimizasiyası sahəsində təcrübə, həmçinin kontekstli reklam, hədəf reklam və retargetinq bilikləri.
- Marketinq kampaniyaları üçün büdcələri tərtib etmək və onlara nəzarət etmək, xərcləri optimallaşdırmaq və nəticələri artırmaq bacarığı.
- SEO və onun marketinq kampaniyalarının nəticələrinə təsirini başa düşmək.
- Google Analytics, sistemi üzrə təcrübə və ROMI, CTR, CPC, CPL, CAC, ROAS kimi marketinq göstəricilərindən istifadə.
- Rəqəmsal marketinq sahəsində hədəfləri təqdim etmək və onlara nail olmaq üçün uğurlu keyslərin mövcudluğu.
Dil bilikləri: Azərbaycan Rus İngilis
İş qrafiki: Bazar Ertəsi-Cümə 10:00-dan 18:00-dək;
Namizədlərdən CV-ni mövzu hissəsində Rəqəmsal Marketinq Meneceri vəzifəsini qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
QEYD* Yalnız yuxarıda qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.